Financial Assistant till spännande bolag med kunder världen över

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi nu en Financial Assistant till ett uppdrag på sex månader med start snarast, för rätt person finns möjligheter till anställning hos vår kund.

Publiceringsdatum
2023-04-26

Om tjänsten
I denna roll kommer du jobba tätt med ett ekonomiteam om fem personer där alla har olika ansvarsområden och där ditt fokus ligger på kundreskontra. Du kommer boka inbetalningar mot fakturor, hantera avvikelser, skicka påminnelser och följa upp. Företaget har en komplex faktureringsmodell vilket kräver en noggrannhet från din sida och en god kännedom om de olika kunderna och deras avtal. Du kommer även vara involverad vid månadsbokslut och rapportering samt vara delaktig i kommande digitaliseringsprojekt.

Vem söker vi?

Du som söker behöver ha en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och jobbat ett par år med liknande uppgifter. För att axla rollen behöver du behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Som person ser vi gärna att du har ett stort intresse av ekonomi, har en förmåga att driva ditt eget arbete framåt och vågar ta egna beslut. Samtidigt har du en god samarbetsförmåga och trivs med att ha många sociala kontaktytor.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-6471630. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Emelie Löfqvist
emelie.lofqvist@sjr.se
0766-471630

Jobbnummer
7704594

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):