Extrajobb:Dansktalande ekonomiassistent till NCC

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ta chansen att få praktisk erfarenhet inom ekonomi och administration!

Om NCC

NCCs vision är att vara det ledande företaget i utvecklingen av framtidens miljöer för arbete, boende och kommunikation. De jobbar med att ständigt förnya byggbranschen och skapa bästa tänkbara arbetsmiljö för sina anställda.

NBS (NCC Business Services) är ett Shared Service Center som levererar tjänster inom ekonomi för nordiska bolag inom NCC-koncernen. NBS har ca 100 medarbetare som arbetar i processorienterade team.

Läs gärna mer på www.ncc.se.

Publiceringsdatum
2013-07-22

Om tjänsten
Under arbetstoppar behöver NCC NBS förstärkning och söker därför en ekonomiassistent som kan jobba extra. Du kommer att arbeta i ett team som hanterar leverantörsfakturor mot Danmark. Där arbetar du med hela flödet från att ta emot fakturor, utreda dem och sedan skicka vidare dessa för kontering och attestering. Du kommer även att arbeta med support via telefon och mail för att svara på faktura- och ekonomifrågor på leverantörssidan. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma beroende på behov.

Möjligheter
Här får du möjligheten till inblick i ett stort företags verksamhet samt chansen att utveckla din förståelse för ekonomiska flöden. Det här kan vara startskottet i din karriär som ekonom, med möjlighet att skaffa dig goda meriter och referenser.

Kvalifikationer
Vi söker dig som studerar ekonomi på eftergymnasial nivå, akademiskt eller yrkesinriktat spelar mindre roll, men ett krav är att du har förståelse för bokföringens grunder. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande uppgifter samt av telefonvana och kundservice. Ett krav är att du behärskar både danska och svenska, samt att du uttrycker dig väl i tal och skrift.

Personliga krav
För att trivas i tjänsten är du en utåtriktad, uthållig och nyfiken siffermänniska. Du är serviceminded, social och har en prestigelös attityd. Det är även viktigt att du är noggrann och ansvarsfull samt vågar fatta egna beslut.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Tjänsten är på deltid under kontorstider med tillträde hösten 2013. Uppdraget löper tillsvidare. Urval och intervjuande sker kontinuerligt. Du kommer att vara anställd som konsult för Hero och arbeta på uppdrag hos NCC.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=339

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08-400 25 860.

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare 08-400 25 860 viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1610342

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: