Extrajobba som säljande teknisk kundsupport på Babs Paylink

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-01-18

Företaget
Babs Paylink tillhandahåller och utvecklar säkra och effektiva betalningslösningar för kortbetalning. De är idag en ledande aktör i Sverige inom sitt område och samarbetar med olika typer av företag, bland annat restauranger och butiker. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, moderna lokaler där cirka 60 personer arbetar. Här präglas kulturen av en stark teamkänsla där de stöttar och peppar varandra i arbetet.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk kundsupport tar du emot inkommande samtal och mail från företagets befintliga kunder och ger support i enklare tekniska ärenden. Mer avancerade frågor eskaleras vidare till andra grupperingar inom kundservice som är uppdelad inom olika områden. Merförsäljning är en naturlig del av ditt arbete där du agerar rådgivande och erbjuder uppgraderingar av befintliga kunders avtal eller erbjuder kompletterande produkter. Du arbetar med individuella och teambaserade mål.

Start för tjänsten är 1 mars med en veckas introduktion. Du förväntas därefter arbeta minst två kvällar/vecka samt en helg/månad, där du själv kan vara med och påverka vilka dagar du arbetar.

Arbetet är förlagt vardagar mellan kl. 15.00 eller 16.00 till kl. 20.00, helger kl. 10.00 - 18.00 eller 10.00 - 14.00.

Kvalifikationer
Utbildning: Pågående eftergymnasiala studier, gärna med minst ett år kvar till examen.

Erfarenhet: Du har tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice, gärna inom försäljning där du arbetat med utgående samtal. Meriterande är också om du har tidigare erfarenhet av teknisk support av något slag, men detta är inget krav.

Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och gärna även på engelska.

Vi söker dig som trivs i kombinationen av kundservice och försäljning och som drivs av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. För att lyckas i denna roll tror vi att du är en tävlingsinriktad lagspelare som gillar att hitta lösningar på problem och ge förstklassig service. Vi tror att du är en nyfiken person som tar ansvar för de ärenden som du åtar dig.

Övrig information:

Start: 1 mars
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08 - 400 240 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, kundservice, merförsäljning, IT, service, försäljning, deltid, student, extrajobb

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vendela Zetterkvist 08-40024050 vendela.zetterkvist@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2622164

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: