Extrajobb / studentjobb till 1st line support / helpdesk till IT
Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2016-12-19FöretagetVår kund är ett stort tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT både till privat och offentlig sektor. Efter studierna finns goda möjligheter att stanna kvar i bolaget.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker / servicedeskmedarbetare kommer du ansvara för att ge teknisk support till företagets kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat installation, felsökning, underhåll och beställningar. Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg.
Detta är en deltidstjänst där du arbetar efter behov. Behovet är främst på måndagar och tisdagar. Men man kan även behöva komma in extra vid andra tillfällen.
Kvalifikationer• Du är just nu studerande med en studietakt på minst 50%
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport är meriterande
• Allmän kännedom inom Windows XP/7, Office (2003/2010), skrivare(nätverkskoppling, felsökning etc) samt nätverk. Kunskap inom VPN / Citrix (meriterande)
• Engelska och svenska, flytande i både tal och skrift.
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och vill fortsätta att utvecklas och lära dig mer inom området. Du är social, serviceminded och duktig på att kommunicera samt brinner för teknik.
Övrig information:
Start: hösten 2016
Plats: Malmö
Lön: Timlön
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:servicedesk, support, supporttekniker, IT-support, windows, nätverk, 1st line, Malmö, deltid, student, studerande
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Jakobsen
anna.jakobsen@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3220417
Observera att sista ansökningsdag har passerat.