Extrajobb som löneassistent inom offentlig sektor

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du ett extrajobb inom HR/lön och har möjlighet att arbeta en (1) dag i veckan?

Om uppdragsgivaren:

Vår kunds huvudfokus är försäkringar inom vården. På kontoret är de cirka 185 medarbetare, vilka har försäkringsärenden, skadereglering och patientsäkerhet i fokus. Arbetsplatsen är placerad centralt på Södermalm i Stockholm.

Publiceringsdatum
2018-09-13

Arbetsuppgifter
I rollen som löneassistent kommer du bland annat att arbeta med att bearbeta och kontrollera löneunderlag, sammanställa tid- och frånvarorapporter, ge support till anställda, samt ta fram rapporter och statistik. Du kommer även hantera avstämningar, översyn och dokumentation av interna regler, avtalsförsäkringar, utredningsuppdrag, samt uppföljning och kontroll av utlagd verksamhet.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Grundläggande löneadministrationsutbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som lönehandläggare
• Erfarenhet av lönesystem, exempelvis Palasso, Hogia, Heroma, Personec P
• Goda kunskaper i MS Office

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser en deltidstjänst där du kommer arbeta en (1) dag i veckan. Tjänsten gäller ett konsultuppdrag med start omgående som beräknas pågå till och med 2018-12-20.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4345256

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: