Extrajobb som kundkommunikatör
Willhem AB (Publ) / Kundservicejobb / Göteborg
2025-01-25
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem AB (Publ) i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Halmstad,
Jönköping eller i
hela Sverige Vill du få erfarenhet från fastighetsbranschen och bli en del av Sveriges tredje största privata fastighetsbolag för hyresrätter? Sök ett roligt extrajobb hos oss på Willhem så har du sommarjobbet fixat redan nu!
Hur är det att vara timanställd och jobba extra hos Willhem?
Hos Willhem välkomnas du till ett nyskapande bostadsbolag som kännetecknas av en framåtsträvande och hjälpsam kultur. Som timanställd kundkommunikatör blir du en del av en härlig grupp med stark teamkänsla. Kundserviceavdelningen är placerad på Willhems huvudkontor i fräscha lokaler centralt vid Avenyn i Göteborg. Vi söker dig som så snart som möjligt vill komma in och jobba extra vid behov hos oss. Behovet varierar men det handlar oftast om 1-2 dagar i veckan och behovet är som störst i början på veckan och runt månadsskiften. För att vara aktuell för extrajobb hos oss vill vi också att du har möjlighet att jobba under minst 6 veckor i sommar.
Publiceringsdatum2025-01-25Dina arbetsuppgifterSom kundkommunikatör på Willhem får du vara med på en spännande utvecklingsresa där vi blir allt mer digitala. Arbetsuppgifterna handlar om att på ett professionellt och trevligt sätt hantera frågor från kunder via chatt och via ärenden på Mina Sidor samt via telefon. Frågorna kan röra allt ifrån skadeanmälan på ett trasigt kylskåp till frågor om betalning. En stor del av kundens ärenden besvarar du själv, andra upprättar du ett ärende kring och skickar vidare till ett av våra 13 områdeskontor. Arbetsdagen är 07.15-16.00, eller 10,00-15,00 beroende på överenskommelse.
Personliga egenskaper
Om du är positiv, kommunikativ och har en öppen människosyn så kommer du att trivas hos oss! Vi värdesätter att du är flexibel och har en vilja att arbeta i förändring samt att du har en hög känsla för service, vilja att nå resultat och har förmåga att känna engagemang i varje kundmöte. Du är mån om att bidra till en trevlig atmosfär på arbetsplatsen.
Erfarenhet och kompetens
För tjänsten krävs att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare bör du ha mycket god datorvana då du till stor del hjälper våra kunder i digitala kanaler och du arbetar i olika system. Du behöver även ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Kopplingar till fastighetsbranschen är ett plus.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan via willhem.se/jobb. För frågor är du välkommen att kontakta kundsupportchef Maria Holmquist på telefon 0729-887125. Urval och intervjuer sker löpande, men ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 16 februari.
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ca 270 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 57 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss på willhem.se
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Willhem AB (Publ) (org.nr 556797-1295),
https://www.willhem.se/ Meteorgatan 50 (
visa karta)
415 63 GÖTEBORG
Arbetsplats Willhem AB Publ
Jobbnummer 9125538