Extra arbete som receptionist till Piteå
Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-12-11Om tjänstenVi söker just nu efter serviceinriktade receptionister som är intresserade av att arbeta extra hos vår kund på Piteå Kommun, Förvaltningen Samhällsbyggnad.
Vid årsskiftet flyttar delar av förvaltningen Samhällsbyggnad in i nya lokaler i centrala Piteå. Flytten är en del i att låta samhällsutvecklingen komma närmare piteborna, samtidigt som arbetssätt och processer ska vässas. Målet är att det ska bli enklare för dig som medborgare att hantera dina ärenden bland annat genom nya e-tjänster och situationsanpassade lokaler. Dessutom skapas ett showroom för ökad insyn och delaktighet i samhällsutvecklingen.
Samhällsbyggnad i Piteå kommun är en bred verksamhet som spänner hela vägen från samhällsplanering, trafikplanering, miljö och hälsa till vuxenutbildning, arbetsmarknadsfrågor och flyktingmottagning. Det kommer därför att vara en mängd olika möten med människor i olika skeden av livet och med vitt skilda behov. Förmågan att möta människor och bemöta dem på ett välkomnande och tydligt sätt är mycket viktigt i uppdraget.
I uppdraget ingår att:
• Vara ansiktet utåt och den fösta kontakten till vår kunds besökare och gäster.
• Ge god service i form av information, hänvisning till handläggare och vägledning.
• Ta emot synpunkter på tjänster.
• Hantera viss Internservice och enkla serviceuppdrag för anställa.
• Vara guide i vårt showroom rörande samhällsutvecklingen.
• Delta i förbättringsarbete genom att bidra med utveckling av rutiner, hantera avvikelser samt jobba med förbättringar.
Antal arbetspass kommer variera efter kundens behov vid ledigheter och sjukfrånvaro.
Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning som studier, pensionär eller eget företag och vill vara en del i Arena Personals bemanningspool hos vår kund.
ProfilVi söker dig som har erfarenhet av serviceyrken och har ett samhällsintresse.
Arbetet innebär många kontakter och således söker vi dig som är nyfiken och har lätt för att bemöta människor, du är bra på att kommunicera och att samarbeta med andra.
Som person är du relationsskapande, gillar att ta ansvar och är lyhörd för medborgarnas behov.
Du trivs med att arbeta självständig och är prestigelös och flexibel.
Du har ett positivt förhållningssätt och liksom dina kollegor vill du bidra till en god stämning på arbetsplatsen.
Vi ser gärna att du är delaktig i att ta initiativ, organisera, utveckla och förbättra processer inom yrkesområdet.
Då Samhällsbyggnad arbetar med så breda uppdrag är det också bra om du är samhällsintresserad.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl i tal och skrift, kan du ytterligare fler språk så är det meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagArena Personal Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7045".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916),
http://www.arenapersonal.com Jobbnummer 4996518
Observera att sista ansökningsdag har passerat.