Erfarna undersköterskor under sommaren till Akuten vid Norrtälje
Sommarvikariat TioHundra AB / Undersköterskejobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Norrtälje,
Vallentuna,
Vaxholm,
Täby,
Värmdö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sommarvikariat TioHundra AB i Norrtälje Inför sommaren söker vi undersköterskor till vår akutmottagning på Norrtälje Sjukhus.
Välkommen till en välfungerande akutmottagning med toppvärden i medarbetarenkät och patientenkät! Här finns länets kortaste väntetid för våra patienter. Vi tar emot alla patienter, barn som vuxna. Här tar våra olika sektioner hand om patienter beroende på specialitet. Mottagningen har även som uppdrag att skicka ut sjukvårdsgrupp vid stora olyckor eller katastrofer. Under vår och sommar har vi en intensiv period då många fritidsboende och turister vistas i kommunen. Här har vi ett nära och lättsamt samarbete med angränsande enheter och har möjlighet att göra det "lilla extra" för våra patienter.
Norrtälje sjukhus är ett komplett akutsjukhus med ett unikt samarbete. Här hjälps alla enheter åt att klara vårt gemensamma uppdrag vilket resulterat i goda resultat i kvalitetsmätningar och patientenkäter. Sjukhuset fick nyligen en sjätteplats i Dagens medicins rankning av sjukhus i hela landet.
Vi är en del av TioHundra - det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Här finns allt från Norrtälje sjukhus till hemtjänst, vårdcentraler, äldreboenden, psykiatri och personlig assistans. Det är en modell som ger resultat: vi har länets bästa akutsjukvård och Sveriges bästa vårdcentral. Vi jobbar aktivt med forskning och nya tekniska lösningar, som elektroniska läkemedelslistor och journaler på surfplattor. Vårt arbete har uppmärksammats utomlands och gett oss flera fina utmärkelser.
Vi ägs av Norrtälje kommun och Stockholms läns landsting och har cirka 2 500 medarbetare.
Vi är ett hälsofrämjande företag med rökfria arbetsplatser och subventionerad friskvård.
Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm.
Publiceringsdatum2017-02-08ArbetsuppgifterSom undersköterska på akutmottagningen får du ett varierat och stimulerande arbete. Du vårdar och behandlar patienterna under deras vistelse på akutmottagningen. Vi vårdar svårt sjuka patienter, tar hand om olyckor och assisterar läkare vid mindre ingrepp. Du ingår i ett team tillsammans med sjuksköterskor och läkare. Alla medarbetare cirkulerar mellan de olika sektionerna. Vi är ett glatt gäng som tar väl hand om våra patienter och varandra.
KvalifikationerVi söker dig som har undersköterskeutbildning. Har du dessutom erfarenhet från akutmottagning samt gipskunskap är det meriterande.
Som person är du noggrann, flexibel, initiativrik samt har god samarbets- och organisationsförmåga. Vi ser också att du är stresstålig, engagerad och har ett gott bemötande såväl mot våra patienter som mot dina kollegor.
Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet
ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i TioHundra AB samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har TioHundra AB tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid / deltid. Vi är öppna för diskussion gällande tjänstens omfattning. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Ange följande referens när du ansöker: A652784/2017
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn-Charlotte Nilsson 0176 - 326 060
FöretagSommarvikariat TioHundra AB
AdressSommarvikariat TioHundra AB
Box 905
76129 Norrtälje
KontorsadressRoslagsgatan 6 Norrtälje
Jobbnummer 3308016
Observera att sista ansökningsdag har passerat.