Erfarna Systemtekniker till kund i Göteborg
InfoCare / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare i Göteborg,
Mölndal,
Alingsås,
Vårgårda,
Trollhättan eller i
hela Sverige Är du social och serviceminded systemtekniker eller servicedeskmedarbetare och vill utmanas samt bidra till våran kunds verksamhet?
InfoCare växer och vi letar nu efter drivna och socialt kompetenta talanger för uppdrag hos vår kund i Göteborg. Uppdraget startar i början på februari, ansök därför snarast.
Nu söker vi systemtekniker och servicedeskmedarbetare med erfarenhet. Kunden ger stöd och support till sina interna användare där arbetsuppgifterna innefattar användarstöd, systemadministration, underhåll, dokumentation, teknikstöd och reparation.
Vi söker personer som tidigare har arbetat i en supportroll inom backoffice, servicedesk och som systemtekniker. Arbetet kommer vara utmanande där noggrannhet, mycket god social kompetens samt hög servicenivå krävs. Det är ett krav att du tidigare har arbetet minst 4 år inom servicedesk/helpdesk.
Krav - Servicedesk/Backoffice - Erfarenhet inom:
Systemadministration
Användarstöd via telefon och email
Generell kunskap om ITIL
Ärendehanteringsystem
Office 365
Mobila operativsystem
Dokumentation
Krav - Systemtekniker - Erfarenhet inom:
Onsite support hos användare
Generell kompetens för datakommunikation
Felsökning, driftsättning och underhåll av utrustning och digital hjälpmedel
Generell kunskap om ITIL
Ärendehanteringsystem
Dokumentation
Chromebooks
Office 365
Google Apps
Mobila operativsystem
B-körkort
För båda rollerna är det meriterande med erfarenhet och kompetens inom flera operativsystem, både inom PC och mobilt.
Ansök snarast då uppdraget beräknas starta i början på februari.
Du kommer vara anställd hos InfoCare och arbete ute hos våran kund. Uppdragets längd beräknas till 1 år med eventuell möjlighet till förlängning.
Stor vikt läggs vid personliga egenskaper för dessa tjänster.
InfoCare är störst i Norden på IT-infrastruktur gällande hårdvarusupport och är därmed en stor leverantör av teknisk support till våra kunder. Förutom gedigen erfarenhet och kompetens från branschen kan vi erbjuda kostnadsfria certifieringar för den som har motivationen, viljan och engagemanget för att utvecklas inom företaget.
InfoCares mål är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, där både vi, kund och kandidat är nöjda med affären.
Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att skicka dessa till ansvarig rekryterare, Farid Dadsetan.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2017-01-25ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-22
Ange följande referens när du ansöker: 474/387
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktInfocare
Proffsit@infocare.seFöretagInfoCare
AdressInfoCare
42122
42122 1480
KontorsadressF O Petersonsgata 30, 421 22, Västra Frölunda
Jobbnummer 3282945
Observera att sista ansökningsdag har passerat.