Erfaren person inom kundreskontra eller hyresadministration, Malmö

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Malmö, Staffanstorp, Lund, Kävlinge, Trelleborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-08-23

Om tjänsten
För att vara aktuell för arbetet vill vi att du har erfarenhet av följande arbetsuppgifter:

• Administration och underhåll av kundregister

• Skicka fakturakopior, boka inbetalningar

• Läsa in betalningar, vidarefakturera

• Dialog med inkasso, bedöma osäkra betalningar

• Sköta autogirofiler

• Stämma av konton och kontera fakturor

I ditt uppdrag kommer du arbeta med fokus på kundreskontra, vi söker efter dig som har erfarenhet från fastighetsbolag med hyresadministration men vi letar också efter dig som inte har specifik erfarenhet inom fastighet utan är ekonomiassistent inom kundreskontra. Arbetet sker som konsult, där vår kund har ett behov för en begränsad period med start ganska så omgående. För att passa är du snabblärd och tycker om att vara en hjälpande resurs till andra. Företagen finns i Malmö och du behöver kunna arbeta på kontoret minst 3-4 dagar i veckan.

Bakgrund
• Relevant eftergymnasial utbildning i ekonomi

• Erfarenhet av arbete inom kundreskontra

• Meriterande med kunskap i Vitec

• God kommunikativ förmåga

• God kunskap inom Excel

• Svenska i tal och skrift

Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag heltid
Ort: Malmö
Start: September
Lön: Enligt överenskommelse

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Carin Forsén på 0704-715912. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-09-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
8053266

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):