Erfaren Huvudplanerare Till Modis
Modis Sweden AB / Logistikjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Modis Sweden AB i Västerås,
Hallstahammar,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping eller i
hela Sverige Vill du jobba i en spännande, internationell miljö i en tjänst med teknisk höjd? Då ska du söka tjänsten som Huvudplanerare hos oss!
Vad kommer du att jobba med?Som konsult hos Modis kommer du att ha möjlighet att jobba med såväl stora som små organisationer och uppdrag. I denna roll kommer ditt främsta ansvara vara huvudtidsplanering. Du kommer bland annat att arbeta med att ta fram kvantprognoser, Driva SIOP processen lokalt och ingå i ett tätt samarbete med den globala planeringen.
Program som du kommer stöta på i rollen är:
* SAP
* Excel
* Tableau
* Power BI
* Simio
Vem är du som person?
Om du gillar teknik, planering och samtidigt är en lagspelare med förmåga att leverera goda resultat, då kommer du passa in hos oss! Vi tror att du har en högskole-, eller civilingenjörsexamen med inriktning, logistik eller industriell ekonomi med några års erfarenhet inom produktionsplanering.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att hantera komplexa problemställningar inom produktion och supply chain där du införskaffat ett helhetsperspektiv för hela leveranskedjan och hur man kontinuerligt förbättrar verksamheten. Då rollen innebär mycket nära samarbete globalt ser vi gärna att du har en utmärkt kommunikativ förmåga och mycket goda kunskaper i såväl engelska som svenska, både skriftligt och muntligt.
I övrigt gillar du att ha många bollar i luften och fungera som spindeln i nätet. Du är driven, strukturerad och noggrann. Du har en analytisk förmåga och ett nyfiket sinne och när det kommer till detaljer så är du mycket noggrann. Då du kommer arbeta som konsult ser vi att du är professionell i ditt bemötande såväl internt som externt, en Modis-ambassadör helt enkelt.
Vad erbjuder vi?
På Modis strävar vi ständigt efter att hjälpa våra kunder och konsulter att bli framgångsrika. Som konsult är du vår högsta prioritet och när du behöver oss kommer vi att vara där för dig. Vi introducerar dig i vår verksamhet och våra kunder. Dina synpunkter värdesätts och för att hålla oss i framkant är du aktiv i Modis affärsutveckling och tillsammans skapar vi erbjudanden till marknaden.
Genom att bli vår kollega kommer din vardag som konsult vara varierad med uppdrag i olika projekt i diverse branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Som konsult omfattas du av kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att vi ska få mer av varann ordnar vi regelbundet med sociala aktiviteter.
Modis levererar en bred bas av tjänster och kompetenser Inom IT, Engineering och Life Science. våra tjänster präglas av snabbhet, enkelhet och kvalitet. Modis finns representerade i USA, Kanada, Europa med över 100 kontor och med mer än 30 000 kollegor i uppdrag varje dag.
Låter detta intressant?
Då ska du söka till oss så snart som möjligt! Tjänsten avser en tillsvidareanställning i vårt konsultteam på Modis. Ansök genom länken nedan eller att du helt enkelt ringer eller kontaktar oss.
Publiceringsdatum2022-03-09Kontaktuppgifter för detta jobbVill du bli en del av Modis eller vill veta mer om de tjänster och uppdrag som vi erbjuder, ta gärna kontakt med ansvarig Business Manager, Gustav Tenerz 073-68 47 007,
Gustav.Tenerz@modis.se eller Messiah Azimi, 073-684 70 98,
Messiah.Azimi@modis.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagModis Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Modis Sweden AB (org.nr 556694-0044),
https://www.modis.se/ Kontakt Jimmy Lundberg
jimmy.lundberg@modis.se Jobbnummer 6418860
Observera att sista ansökningsdag har passerat.