Entusiastiska ekonomiassistenter till Stockholmsområdet!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Inför hösten förväntas vi på Inhouse Ekonomi få flera spännande uppdrag och förfrågningar till oss! Vi söker nu dig som är en driven och entusiastisk ekonomiassistent för kommande kunduppdrag!

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som ekonomiassistent ansvarar du ofta för administrationen av kundfakturor, både till svenska och utländska kunder. Kund- och leveranstörreskontra, fakturahantering, rapportering och betalningar är andra vanligt förekommande arbetsuppgifter. Vidare ingår även allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi, allt från sortering och arkivering till löpande förbättringsarbete av företaget policys och arbetsätt. Din vardag kan även innebära uppföljning i ekonomisystemen varpå dina goda datakunskaper i Excel och andra ekonomisystem värdesätts!

Din profil / Your profile

Du bör minst vara gymnasieekonom, gärna med en eftergymnasial påbyggnadsutbildning. Har du även ca 1-2 års yrkeserfarenhet från en ekonomiavdelning, gärna i kombination med administrativa uppgifter så kommer du snabbt att sätta dig in i vardagen hos vår kund! Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift samt goda system/datakunskaper. Vidare söker vi dig som är engagerad, ansvarstagande med ett stort intresse för ekonomi! Du trivs tillsammans med andra människor och har lätt för att sätta dig in i nya situationer, samtidigt som din förmåga till självständighet och initiativtagande hjälper dig att lyckas!

Vi erbjuder dig spännande möjligheter att arbeta på en ekonomifunktion i olika branscher och verksamheter där du kan utvecklas. Vi söker medarbetare för kortare och längre uppdrag till våra kundföretag, du är tillgänglig omgående eller med en månads uppsägningstid.

Övrigt / Other

Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Sandra Jonsson på Inhouse.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2014-07-09

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 901
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Jonsson

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Jobbnummer
1935385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: