Enkv Personlig Assistans Söker Ny Uppdragssamordnare, Stockholm
Enkv Assistans AB / Socialsekreterarjobb / Stockholm
2022-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Enkv Personlig Assistans Söker Ny Uppdragssamordnare, Stockholm" (publicerad 2022-09-08) ⬅️
Visa alla socialsekreterarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Enkv Assistans AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige ENKV är ett familjeägt företag med erfarenheter inom personlig assistans från slutet av 90-talet. Våra uppdrag uppgår till ca 120st spridda över landet. Vi söker nu en uppdragssamordnare till vårt team.
Som vår uppdragssamordnare ansvarar du för den sociala dokumentationen samt samordningen i våra olika uppdrag. I det ingår bland annat att upprätta genomförandeplan, dokumentera i personakt samt hantera och delegera åtgärder för avvikelser, önskemål och förbättring.
Vi söker dig som är socionom eller har annan adekvat utbildning för uppdraget. Du har ett naturligt driv, förmågan att se helheten och gillar att samarbeta i olika team. Du behöver vara strukturerad och duktig på att delegera. För oss är det viktigt att du har en hög och personlig servicenivå gentemot våra målgrupper samt följer fastställda regelverk för branschen.
Till din hjälp i samordningen har du ett administrationsteam om 12 personer som du blir en del av. Där ingår bland annat ett HR-team samt medarbetare inom rekrytering, juridik, och ekonomi. I ditt arbete jobbar du i grunden självständigt men ledningen finns alltid tillgänglig för frågor eller utveckling av ditt arbete. Inom ENKV följer vi upp kvaliteten genom regelbundna avstämningar och egenkontroller som sker automatiserat från vårt ledningssystem.
Vi jobbar i flexibla IT och kommunikationssystem vilket möjliggör arbete från där du befinner dig. Vi har en samlingsplats i Danderyd där vi har fysiska möten. Lokalen står även tillgänglig för dig som vill, eller behöver, arbeta tillsammans med kollegor. Kontoret ligger i en del av en villa med tillhörande tomt. Vi har idag ett par kontorshundar och välkomnar gärna fler.
Dina arbetstider är i grunden vardagar 09.00-17.00 med möjlighet till flex; målbaserad förtroendearbetstid. Då du kan behöva göra fysiska besök hos våra uppdrag behöver du tidvis kunna anpassa din arbetstid, samt ha körkort för personbil.
Tjänsten är en heltid med start omgående. Vi tillämpar 6 månaders provanställning som därefter kan övergå till en tillsvidareanställning.
Vi tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt person så vill du bli en del av vårt administrationsteam är du varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-09-01ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEnkv Assistans AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Enkv Assistans AB (org.nr 556626-1854),
https://www.enkv.se Arbetsplats Enkv
Jobbnummer 6940276
Observera att sista ansökningsdag har passerat.