Enhetschef vid Socialförvaltningen
Halmstad / Sjukvårdschefsjobb / Halmstad
2008-05-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Enhetschef vid Socialförvaltningen" (publicerad 2008-09-05) ⬅️
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Halmstad i Halmstad Avdelningen för personer med beroende eller psykiskt funktionshinder, Vuxenenheten
Avdelningen för personer med beroende eller psykiskt funktionshinder är en av 4 avdelningar på Socialförvaltningen i Halmstad. Inom avdelningens 12 enheter finns såväl myndighetsutövning, boendeenheter och behandlingsenheter. I avdelningens värdegrund är kontinuitet, utveckling, bemötande, helhetssyn och arbetslust centrala begrepp.
Till enhetens arbetsuppgifter hör; att för personer med missbruksproblematik utreda behov av behandlingsinsatser och insatser kopplade till boende samt att för personer med psykiska funktionshinder utreda behov av boende-och stödinsatser.
Publiceringsdatum2008-05-29Dina arbetsuppgifterSom enhetschef har du verksamhets- personal och budgetansvar. I verksamhetsansvaret ingår uppföljnings- och utvärderingsarbete. Du ingår i avdelningens ledning tillsammans med övriga enhetschefer.
KvalifikationerHögskoleutbildning som socionom eller likvärdig.
Övriga information
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders - och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten
Från och med 2008-03-01 tillämpar Halmstad kommun rökfri arbetstid
Arbetstider och omfattningTillsvidareanställning Heltid Heltid Dagtid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-13
Ansökan skickas till:
Socialförvaltningen
Postbox: 230
30106 HALMSTAD
Socialförvaltningen
Ange följande referens när du ansöker: 194-8
KontaktAvdelningschef Christel Lood, 035-139745
SSR Therese Wallgren, 035-137000
SKTF Susanne Stehn, 035-137000
FöretagHalmstad
AdressHalmstad
Box 153
30105 Halmstad
Jobbnummer 232686
Observera att sista ansökningsdag har passerat.