Enhetschef felanmälan och reception

Telge Bostäder AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telge Bostäder AB i Södertälje

Som enhetschef för felanmälan och reception leder, driver och utvecklar du arbetet med att ge förstklassig kundservice till Telge Bostäder och Telge Hovsjös hyresgäster. Du får ett socialt jobb med varierande arbetsuppgifter där ingen vecka är den andra lik. Vi erbjuder utmanande arbetsuppgifter, goda chanser att vidareutveckla din förmåga som ledare och en gedigen introduktion.



Din dag på jobbet - Enhetschef I denna rollens verksamhetsområde finns funktionerna felanmälan, växel och reception. Vi tar emot ärenden i reception, handlägger arbetsordrar och har kundmöten. I ditt jobb som enhetschef ansvarar du för att leda, driva, utveckla och följa upp arbetet inom enheten. Du kommer att ha budgetansvar och personalansvar för cirka 12 heltidsanställda. I dina arbetsuppgifter ingår också att hålla i enhetsmöten och avstämningar samt ha utvecklings- och lönesamtal. I den här rollen kommer du att ha många kontakter eftersom verksamheten samarbetar brett med andra enheter inom bolaget. För rätt person finns därför bra möjligheter att utvecklas inom koncernen.



Det här är du Vi söker dig som är serviceinriktad med goda ledaregenskaper. Du trivs med att arbeta strukturerat och har bra planeringsförmåga. I en verksamhet som är öppen mot kunderna hela dagen kan mycket hända. Därför tror vi att du är flexibel som person. Du är bra på att hantera kunder i svåra situationer, värdesätter samarbete och har lätt för att knyta kontakter. Du har ett intresse för utveckling och att hitta förbättringar som underlättar för kunder och har som mål att göra deras vardag enklare och bättre.

Telges kärnvärden - enkel, öppen, personlig och modig - genomsyrar hela vår verksamhet och känns naturliga för dig.



Krav

Högskoleutbildning eller relevant yrkeserfarenhet.
Arbetslivserfarenhet från en ledande roll.
Erfarenhet av personal- och budgetansvar, arbete med målstyrning och kontinuerlig uppföljning.
Kunskaper i arbetsmiljö och miljö och ekonomi.
Bra kunskaper i svenska och engelska samt i Office-paketet.
B-körkort.


Meriter

Ledarskapsutbildning.
Erfarenhet från att jobba inom fastighetsbranschen, kundservice och/eller reception.
Affärsmässig.
Erfarenhet av Vitec Fastighetssystem, Mercur ekonomisystem.


Det här är vi Välkommen till Telgekoncernen. Inom Telge uppmuntrar vi våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. Här finns goda karriärmöjligheter och en kultur som ger dig möjlighet att påverka på allvar. Vi erbjuder bra förmåner och friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter mångfald och jämlikhet.



Ansök idag Vi arbetar löpande med rekryteringen till den här tjänsten och den kan komma att tillsättas tidigare. Därför vill vi ha din ansökan så snart som möjligt, men senast den 23 november 2018.



Kontakt I detta uppdrag samarbetar vi med Experis. Vid frågor kontakta Katarina Thomasson på 08-736 11 26 alt. katarina.thomasson@se.experis.com. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Marina Brunsärn, HR-strateg, 08-550 231 20. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Anders Lindgren SACO, du når båda på 08 550 220 00.

Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.





Telge Bostäder är mer än tak, golv och väggar - vi bygger och utvecklar socialt hållbara bostadsområden för framtiden. Tillsammans med vårt systerbolag Telge Hovsjö bildar vi en av Sveriges tio största allmännyttor. I vårt bostadsbestånd finns alltifrån moderna nybyggen och miljonprogram och till studentbostäder och radhus. Vi som jobbar här brinner alla för att ta hand om de viktigaste vi har - våra hyresgäster.



Telge består av moderbolaget Telge AB samt ett antal dotterbolag och ägs av Södertälje kommun. Uppdraget är att ge Södertäljeborna bra tjänster och att bidra till ett attraktivt Södertälje. Koncernen har 700 medarbetare och en omsättning på 6 000 Mkr. Vi erbjuder tjänster och service inom bostäder, bygg, el, lokaler, hamn, värme, vatten, kommunikation, science center samt arbetsförmedling och bemanning.



Sökord: chef, kundcenter, kundservicechef, kundservice, servicechef, ledare, personalansvar, kundcenterchef, bostadsbolag, Södertälje, vikariat, vikarie

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-11-01

Ersättning
Enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Katarina Thomasson 08-736 11 26

Företag
Telge Bostäder AB

Adress
Telge Bostäder AB
Box 633
15127 Södertälje

Kontorsadress
Storgatan 42

Jobbnummer
4434288

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telge Bostäder AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telge Bostäder AB: