Enhetsadministratör med fakturaansvar sökes till kund i Stockhol
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en stöttande roll med många kontakter? Har du tidigare arbetat med fakturering och kontering? Är du serviceinriktad och har lätt att samarbeta med andra? Då ska du söka denna tjänst.
Om uppdraget
Vår kund söker nu en enhetsadministratör på heltid till deras enhet inom IT-området. Uppdraget beräknas påbörja den 25 november 2019 och pågå till och med den 26 juni 2020, det finns även möjlighet för konsulten att börja tidigare än den 25 november.
Publiceringsdatum2019-11-07ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer innebära, utöver sedvanligt administrativt arbete, bland annat fakturering och kontering, bevakning och uppföljning av utestående fakturor vid bokslut, stämma av medarbetarnas tidsredovisning med fakturor och även hantera felaktiga fakturor och fakturaunderlag. Utöver detta ska du även, vid eventuell frånvaro, täcka upp för avdelningens administratör med dennes arbetsuppgifter.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller personaladministration
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Minst tre (3) års erfarenhet av fakturering och kontering
• Minst tre (3) års erfarenhet av administrativa system, så som Agresso, Primula och Proceedo eller liknande
• Goda kunskaper i MS Office
• Meriterande med fördjupade kunskaper i Excel t.ex. skapa pivottabeller, formler och diagram
• Meriterande med erfarenhet av diarieföring och arkivering
• Meriterande med erfarenhet av arbete på myndighet
• Meriterande med erfarenhet av operativt inköp
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2019-11-13.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning, 2019-11-25 tom. 2020-06-26
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Jobbnummer 4945119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.