Engelsk- och tysktalande kundservicemedarbetare till Haypp Group
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en glädjespridare som är en stjärna på service och kundnöjdhet? Har du erfarenhet från en roll inom kundtjänst och söker dig till en engagerad och energifylld arbetsplats? Då är det dig vi söker!
Om bolaget
Haypp Group är ett globalt e-handelsbolag med marknadens största utbud av tobaksfria nikotinportioner och med visionen att leda den globala transformationen från rökning till mer hälsosamma alternativ. Haypp Group värnar om sin personal och har bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, årliga utlandskonferenser och fina kontorslokaler centralt i Stockholm. För att inte tala om en varm och välkomnande atmosfär för alla nya stjärnor som börjar hos dem.
Om rollen
Kundserviceavdelningen består av ett gäng på 24 flitiga, glada och hjälpsamma hjältar som brinner för service och tillsammans med resten av företaget säkrar bolagets frammarsch på diverse spännande marknader. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att ge varje kund riktigt bra service. Tjänsten är på 100% med arbetstider måndag - fredag 8-17 på plats på kontoret.
Publiceringsdatum2024-03-15Arbetsuppgifter• Bearbeta kundärenden enligt rutin i företagets olika system
• Besvara inkommande kundärenden via samtal och mejl
Om dig
För att trivas i rollen ser vi att du har arbetat med service och kundkontakt tidigare. Du kommer att arbeta främst på den engelska marknaden men även stötta upp på den tyska marknaden vid behov. Detta innebär att du behöver tala och skriva flytande engelska, tyska och svenska. Det är viktigt att du är engagerad, driven och en teamplayer. Som person är du ansvarsfull, noggrann, service- och lösningsorienterad samt en glädjespridare som trivs i ett högt arbetstempo.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av kundbemötande (butik, event, sälj, kundservice etc).
• Serviceinriktad
• Problemlösande
• Kommunikativ
• Flexibel
• Systemvana och kvick vid tangentbordet
• Du talar och skriver obehindrat på engelska, tyska samt svenska
Arbetstider, tillträde och omfattning
Arbetstiderna är måndag till fredag med start så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt. Haypp Group har sina fina lokaler på Södermalm i centrala Stockholm.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef på
madeleine.ranstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Madeleine Ranström
madeleine.ranstrom@hero.se 070-977 85 79 Jobbnummer 8543455
Observera att sista ansökningsdag har passerat.