Engagerad Teamledare till att utveckla kundserviceavdelning
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-06-08FöretagetFöretaget erbjuder pensionslösningar till sina kunder där en viktig uppgift är att leverera så gynnsamma lösningar som möjligt för kunden. De har en lång historia och en trevlig kultur internt där man månar om de anställdas välmående. Kontoret ligger i centrala Stockholm. På kundserviceavdelningen arbetar ett 20-tal heltidsanställda och ett 10-tal deltidsanställda.
Dina arbetsuppgifterSom Teamledare för kundservicegruppen ansvarar du för 10 heltidsmedarbetare samt en grupp deltidsmedarbetare. Du rapporterar till kundservicechefen. Detta är en ny roll där du ges chans att tillsammans med kundservicechefen, och självklart gruppen, skapa den bästa kundserviceavdelningen. Kundservicemedarbetarna hanterar inkommande och utgående samtal, främst frågor rörande pension. De mäts på tillgänglighet för samtal samt NKI. För mer komplicerade ärenden finns även en specialistavdelning. I din roll som Teamledare sätter du ramar för avdelningen, etablerar process för medlyssning och feedback, coachar, följer upp nyckeltal. För rätt person kan rollen på sikt utvecklas mot ett mer uttalat personalansvar med medarbetar- och lönesamtal. Det här är rollen för dig som brinner för att leda andra, som har erfarenhet själv från kundservice och som vill vara med att utveckla en ny roll för att skapa den bästa kundserviceavdelningen.
KvalifikationerUtbildning: - Slutförd gymnasieutbildning
Erfarenheter• arbetat inom kundservice, call center, TM-avdelning
• erfarenhet att coacha, utbilda andra inom kundservice, gärna etablerat en medlyssningsprocess eller liknande
• uttrycker dig väl i tal och skrift
Vi tror att du som söker är engagerad, kundfokuserad och har en mycket stark känsla för att leda och coacha andra. Då rollen är ny för gruppen är det viktigt att du är tydlig och konsekvens i ditt ledarskap. Du är ödmjuk och ser individen, samtidigt som du inte räds att fatta tuffa beslut och kommunicera detta. Du har skinn på näsan och kan ställa krav utan att tumma på ditt förtroende. Här ges du chansen att få en fot in att skapa något nytt hos ett företag med gott renommé. Välkommen med din ansökan!
Övrig information:
Start:
Plats:
ErsättningKontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid, Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Vannfält-Restorp 08-40024050
karin.vannfalt.restorp@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2327664
Observera att sista ansökningsdag har passerat.