En attraktiv tjänst med chans till utveckling!

Foreign Talent AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Foreign Talent AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Sollentuna, Upplands Väsby eller i hela Sverige

VÅRT ERBJUDANDE
Vår kund, Inspira, lägger stort fokus på att skapa en miljö och kultur där du som medarbetare mår bra och växer både som människa och i sin arbetsroll. Du får stora möjligheter att utveckla och förbättra verksamheten genom att aktivt arbeta med lönsamhets- och kvalitetsförbättringar.

Inspira erbjuder städ- och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet och utför det mesta inom städning och bidrar med en mängd olika supporttjänster, allt från bemanning av reception och intern service till hantering av kaffe, frukt och växter.

ARBETSBESKRIVNING
Rollen som arbetsledare innebär både kund- som personalansvar och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter! Du leder och planerar det dagliga arbetet och ansvarar för att din grupp har hög service- och kvalitetsnivå.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbetsledning av din personal, upprätta fungerande städscheman, rekrytera och introducera ny personal, ansvara för löpande bemanning och upprätta löneunderlag. Du är även kontakt gentemot kund och ansvarar för uppstart vid nya kunduppdrag, beställning av material, kvalitetsuppföljning och kontroller.

DIN PROFIL
Du har gärna erfarenhet av brett, självständigt och professionellt arbete som arbetsledare i någon form.

Som person är du noggrann, driven och prestigelös. Du visar en god affärsmässig förståelse. Du är van vid ett självständigt arbetssätt och trivs med att vara stöd och bollplank till chefer och medarbetare. God kommunikations- och samarbetsförmåga är avgörande för att lyckas och trivas i rollen.

Det är meriterande om du har erfarenhet som arbetsledare inom lokalvård och städ samt utbildning i SRY/PRYL.

Inspira har cirka 1300 anställda och är ett relativt stort företag. Men för oss är det viktigt att både våra kunder och medarbetare upplever oss som nära. Därför är vi organiserade i något som vi kallar "Företag-i-Företag" principen. För dig som anställd innebär det att du arbetar i ett sammansvetsat mindre team och snabbt lär känna såväl kunden, dina kollegor som din närmsta chef.

En viktig ingrediens i företagets själ är glädje och upplevelse. För oss är det viktigt att du mår bra och trivs med ditt arbete. Vi vill att din insats såväl ska skapa glädje som stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi ser detta som en av de viktigaste faktorerna för ett långvarigt samarbete mellan dig och oss, och mellan oss och våra kunder.

För att du som individ ska må bra över tid behöver du synas, få rätt förutsättningar samt utrymme för att växa. På Inspira lyssnar vi på dina behov och arbetar ständigt med att bli en ännu bättre arbetsgivare.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är på heltid med start omgående. Marknadsmässig och individuell lönesättning.

Publiceringsdatum
2017-06-16

Ersättning
Som arbetsledare på Inspira erbjuds du bland annat:
• Förmånsbil (T.ex. Renault megan)
• Friskvårdsbidrag (1200 kr år)
• Flexibel arbetstid
• Trevligt kontor i Värtahamnen
• Stora utvecklingsmöjligheter

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Foreign Talent AB

Adress
Foreign Talent AB
Klarabergsviadukten 63
11360 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 19

Jobbnummer
3560563

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Foreign Talent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Foreign Talent AB: