Ekonomiassistenter till vår konsultverksamhet i Stockholm
Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2015-05-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistenter till vår konsultverksamhet i Stockholm" (publicerad 2015-05-21) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2015-05-12Dina arbetsuppgifterVi ser ett ökat behov av erfarna ekonomiassistenter till vår konsultverksamhet i Stockholm. Arbetsuppgifterna kan variera i både omfattning och karaktär beroende på vilket uppdrag som blir aktuellt. Att arbeta som konsult hos oss innebär att du blir anställd av Experis Finance och kommer arbeta på uppdrag ute hos våra kunder.
Vem är du?
Du har minst 1 års arbetserfarenhet av ekonomiarbete, gärna som ekonomiassistent, samt goda kunskaper i kund- och leverantörsreskontra och avstämningar. Erfarenhet av att ha arbetat i ett ekonomisystem tidigare, exempelvis Agresso, Visma, SAP, Pyramid eller Navision är mycket meriterande. Du talar och skriver engelska och svenska obehindrat och besitter grundläggande kunskaper i Excel.
Har du erfarenhet av kravhantering, konteringar, betalningar och även varit behjälplig vid bokslut ser vi detta som meriterande. För att lyckas i rollen är du social, självgående och positiv. Självklart är du noggrann, ansvarsfull och strukturerad. Du räds heller inte för att ta dig an nya uppgifter.
När vi får in uppdrag har våra kunder ett akut behov av förstärkning, därför kan du inte ha mer än en månads uppsägningstid från din eventuella nuvarande tjänst.
Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan dessutom erbjuda dig:
• Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
• Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag.
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.
Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Experis eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbÄr du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken på denna sida. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi kommer inte ta emot några ansökningar via mail.
För mer information om tjänsten kontakta Michelle Svärd på Experis Finance,
michelle.svard@se.experis.com .
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichelle Svärd
FöretagExperis Finance Huvudkontor
AdressExperis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2290116
Observera att sista ansökningsdag har passerat.