Ekonomiassistent utläggsredovisning sökes till kund i Förslöv

Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Ängelholm, Höganäs, Helsingborg, Örkelljunga, Laholm eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-01-28

Dina arbetsuppgifter
Experis AB söker en framåt och positiv ekonomiassistent med inriktning utläggsredovisning till en av våra kunder, ett stort internationellt elektronikföretag i Förslöv. Uppdraget är på heltid, startar omgående och minst 6 månader, med goda chanser till anställning direkt hos kundföretaget.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen är följande;

• Granskning av fakturor
• Utläggsredovisning i lönesystem och utläggsportal
• Telefonsupport internt mot kundens anställda
• Stämmer av så att traktementersättningen är korrekt
• Arbeta med förbättringar, rutiner och processer

Vem är du?
Du har en ekonomisk gymnasieutbildning. Du har arbetat minst 3 år som ekonomiassistent och löneadministratör. Du har arbetslivserfarenhet från större, internationellt företag, och är därmed van vid stora flöden.

Dina datorkunskaper är mycket goda och det är mycket meriterande om du har erfarenhet från något större affärssystem.

Du behärskar engelska väl i såväl tal som skrift.

För att trivas i konsultrollen och hos vår kund är du framåt, driven och självgående, och du har en positiv attityd och ett stort engagemang. Du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och rutiner, och trivs bra i nya situationer och i en föränderlig arbetsmiljö. Du är kommunikativ och utåtriktad och en lagspelare som gärna stöttar andra i teamet.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Konsultchef Dino Elezovic på telefon 042-371631.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dino Elezovic +4642371631

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2145643

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: