Ekonomiassistent utläggsredovisning sökes till kund i Förslöv
Experis Finance Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Ängelholm,
Höganäs,
Helsingborg,
Örkelljunga,
Laholm eller i
hela Sverige Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2015-01-28Dina arbetsuppgifterExperis AB söker en framåt och positiv ekonomiassistent med inriktning utläggsredovisning till en av våra kunder, ett stort internationellt elektronikföretag i Förslöv. Uppdraget är på heltid, startar omgående och minst 6 månader, med goda chanser till anställning direkt hos kundföretaget.
Arbetsuppgifter som ingår i rollen är följande;
• Granskning av fakturor
• Utläggsredovisning i lönesystem och utläggsportal
• Telefonsupport internt mot kundens anställda
• Stämmer av så att traktementersättningen är korrekt
• Arbeta med förbättringar, rutiner och processer
Vem är du?
Du har en ekonomisk gymnasieutbildning. Du har arbetat minst 3 år som ekonomiassistent och löneadministratör. Du har arbetslivserfarenhet från större, internationellt företag, och är därmed van vid stora flöden.
Dina datorkunskaper är mycket goda och det är mycket meriterande om du har erfarenhet från något större affärssystem.
Du behärskar engelska väl i såväl tal som skrift.
För att trivas i konsultrollen och hos vår kund är du framåt, driven och självgående, och du har en positiv attityd och ett stort engagemang. Du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och rutiner, och trivs bra i nya situationer och i en föränderlig arbetsmiljö. Du är kommunikativ och utåtriktad och en lagspelare som gärna stöttar andra i teamet.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansök länken nedan. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Konsultchef Dino Elezovic på telefon 042-371631.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattning100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDino Elezovic +4642371631
FöretagExperis Finance Huvudkontor
AdressExperis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2145643
Observera att sista ansökningsdag har passerat.