Ekonomiassistent till Hammarby

Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2014-03-27

Om tjänsten
Till vår kund söker vi en positiv och noggrann ekonomiassistent. Vår kund har sitt kontor i ljusa och moderna lokaler i Hammarby. Detta är en tjänst på heltid som kommer starta 1 april och du kommer bli anställd direkt av vår kund.

Som ekonomiassistent kommer du att fokusera på kund- och leverantörsreskontra, vilket exempelvis innebär att ansvara för:

• Hantering av inkommande fakturor
• Reklamationer
• Kontakt med kunder
• Registrering av inbetalningar
• Utredningar och avstämningar
• Löpande kontakt med andra kontor och försäljningsavdelningar
• I övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter inom området

Profil
Vi söker dig som har:

• Minst gymnasieutbildning med ekonomiinriktning
• Eftergymnasial påbyggnadsutbildning inom redovisning är meriterande
• Minst ett års erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra
• Telefonvana är meriterande
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av Visma (Xor) är mycket meriterande
• Bekväm att använda engelska i såväl tal som skrift
• Möjlighet att tillträda ett nytt jobb senast 1 april

Övriga önskvärda kvalifikationer:

• Ansvarstagande, noggrann och strukturerad
• Fallenhet samt intresse för siffror
• Positiv, driven och serviceinriktad
• Vana av samt trivs med kundkontakt
• Tycker om utmaningar och förändringar
• Vana av att arbeta inom tidsplaner
• Förmåga att se såväl helhet som detaljer

Låter jobbet intressant för dig? Vi tipsar dig att söka så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående.

Vi erbjuder
Vår kund erbjuder en långsiktig och varierande roll i en trevlig arbetsgrupp. Kontinuerliga satsningar görs för din kompetensutveckling och det kan finnas goda möjlighet till vidare utveckling inom bolaget på längre sikt.

Om företaget
Arena personal har närmare 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom rekrytering och bemanning. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser, varje år. Arena Personal är en del av Aktriva. I koncernen ingår även Arbetslivsresurs, Arena Personal AS samt Impact i Norge. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-06
Ange följande referens när du ansöker: 1420
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Lilja 08-587 117 00

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Jobbnummer
1821466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: