Ekonomiassistent till företag i Kista
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2013-10-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent till företag i Kista" (publicerad 2017-03-09) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker nu en ekonomiassistent till en av våra kunder i Kista. Vår kund är en ledande obunden leverantör av It-infrastruktur. Företaget har ca 1 700 medarbetare på 30 orter och en omsättning på över 6 000 MSEK. Koncernen är Nordens största och Europas tredje största leverantör av It-infrastrukturprodukter och tjänster. Tjänsten är ett uppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning med start omgående.
Tjänsten
Du kommer att arbeta i en stimulerande företagskultur med många formella och informella aktiviteter, med bra utvecklingsmöjligheter samt ett företag i medvind. Företaget tillhandahåller de verktyg och möjligheter som du behöver för att utveckla dig själv och verksamheten - du bidrar med viljan och drivkraft. Det råder högt i tak och verksamheten genomsyras av öppenhet, delaktighet och förankring. Du kommer att arbeta på leverantörsreskontra avdelningen och ingå i ett härligt team på runt sex personer.
Publiceringsdatum2013-10-15Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent hos vår kund arbetar du i en bred roll med följande uppgifter:
• Hantering av inköpsfakturor (matchning, utredningar och annat)
• Avstämningar med leverantörer
• Diverse systemfrågor
• Andra administrativa arbetsuppgifter
• Stötta de övriga på leverantörsreskontra avdelningen
KvalifikationerFör att passa för tjänsten som ekonomiassistent ser vi att du har följande bakgrund:
• Erfarenhet från att ha jobbat med leverantörsreskontra
• Jobbat med matchning av inköpsfakturor
• Erfarenhet från att ha arbetat med stora flöden
• Goda kunskaper i excel
Som person trivs du med att arbeta i ett team och du är glad, driven och snabblärd eftersom det är ett högt tempo. Andra egenskaper som vi värdesätter är att du är mycket noggrann, ansvarstagande och trivs med att ta egna initiativ i ditt arbete.
Arbetstider och omfattningHeltid, start omgående.
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEcaterina Cavieres, Rekryterare 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1677188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.