Ekonomiassistent Till Ett Företag Inom Miljöbranschen
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent Till Ett Företag Inom Miljöbranschen" (publicerad 2018-11-14) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en ekonomiassistent till vår kund somjobbar inom miljöbranschen. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter där du främst kommer att ansvara för leverantör- och kundreskontra, besvara inkommande samtal och mejl från kunder gällande ekonomi- och fakturafrågor. Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00 - 16:30.Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.För rätt person kan en anställning hos kund vara aktuell.
Publiceringsdatum2018-11-07ArbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgiftersom:
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Fakturahantering
• Kundleverantörskontakter via mail och telefon
• Bokföring och redovisning, kontoavstämningar
• Samt vara behjälplig för andra uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Haren ekonomiutbildning i minst gymnasienivå
• Har minst 3-4 års erfarenhet med liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet och Visma
Som person är du serviceinriktad, självgående och initiativtagande. Du är strukturerad, noggrant och proaktiv. Vidare är du prestigelös, flexibel och har en god förmåga att kommunicera med andra människor.
ÖVRIG INFORMATION
• Söktjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4444371
Observera att sista ansökningsdag har passerat.