Ekonomiassistent sökes för uppdrag hos kund på halvtid!
Arena Personal Nordic AB / Ekonomiassistentjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Västerås,
Hallstahammar,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping eller i
hela Sverige Om tjänsten
Till vår konsultverksamhet söker vi nu en ekonomiassistent för uppdrag ute hos kund på halvtid. Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning. Du kanske studerar och vill få värdefull erfarenhet under studietiden är egenföretagare eller pensionär.
Uppdraget beräknas vara på ca 2 - 3 dagar i veckan och du kan själv välja när under dagen och veckan du förlägger denna tid.
Din profil
Vi söker dig som har ett stort intresse för siffror och som har minst ett års erfarenhet som ekonomiadministratör eller assistent inom kundreskontra.
Vi önskar att du minst har en godkänd gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller godkänd examen från Yrkeshögskolans utbildning för redovisningsekonom. Meriterande är om du tidigare arbetat i Hantverksdata och har goda kunskaper i excel och word.
Som person är du analytisk, noggrann och självgående. Du har god struktur på ditt arbete och kan prioritera när det behövs.
Du blir en del av Arena koncernen och Arena Personal som arbetar med personer i utveckling. Våra kunder finns inom de flesta branscher och nu söker vi dig som vill bli en del av vårt trevliga team!
I din roll som ekonomiassistent förekommer arbetsuppgifter som:
• Hanteringen av kund- och leverantörsreskontra
• Påminnelse och inkassohantering
• Löner och annan personaladministration
• Framtagning av månadsrapporter och likviditetsanalyser
• Administration av RUT/ROT -avdrag
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-11-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-08
Ange följande referens när du ansöker: 5346
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRenée Demark Lundgren
FöretagArena Personal Nordic AB
AdressArena Personal Nordic AB
Kopparbergsvägen 8
72213 Västerås
KontorsadressKopparbergsvägen 8
Jobbnummer 3821371
Observera att sista ansökningsdag har passerat.