Ekonomiassistent på heltid med erfarenhet inom reskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-07-13

Företaget
Företaget är ett mark- och anläggningsföretag som specialiserar sig på hus, energi och infrastruktur i Stockholm och Uppsala. De täcker marknadens behov från produktions- och transportresurser till mark- och anläggningsarbete. Som ekonomiassistent på företaget kommer du arbeta på deras nyrenoverade och moderna kontor i Stockholm.

Tjänsten är på heltid fram till årsskiftet med chans till förlängning och arbetet sker under kontorstid.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent är dina övergripande arbetsuppgifter att registrera och förkontera leverantörsfakturor som kommer in till bolaget. Du ansvarar för att betalningar sker i rätt tid, att kreditnotor dras av eller betalas ut. Vidare gör du varje månad löpande avstämningar av reskontran mot huvudboken samt koncerninterna enheter. Arbetet innefattar även att ha en samlad bild av faktureringen och intäkter i bolaget.

Bolaget har tidigare arbetat i Hogia Approval men byter nu till attestprogrammet Symbrio. Som ekonomiassistent sköter du löpande administrationen i Symbrio och du utbildar även nyanställda i programmet.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning eller högre. Det är meriterande med ekonomisk utbildning
• Erfarenhet av ekonomirelaterat arbete innefattande reskontra
• Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
• Meriterande: Kunskaper i affärssystemet Symbrio, alternativt liknande system

Som person är du serviceinriktad och social med stor förståelse för assistentrollens innebörd. Du bör vara ordningsam och strukturerad då flera olika arbetsuppgifter kan vara aktuella på samma gång. I och med att rollen innefattar mycket eget ansvar ser vi även att du självgående och initiativtagande som person.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Stockholm, Hägersten
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomi, assistent, service, fakturering, kundreskontra, leverantörsreskontra, reskontra, heltid, Stockholm, Hägersten, administration, Hogia, Symbrio, ekonomiassistent, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström martina.listrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3604077

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: