Ekonomiassistent med kontorsansvar

KFX HR-partner Syd AB / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Syd AB i Malmö, Lomma, Lund, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Om tjänsten
Är du en noggrann och serviceinriktad ekonomiassistent?
Vi söker dig som trivs med många bollar i luften och som tycker om att ha ett varierande arbete,
Denna tjänst är inom KFX HR-partners bemanningsverksamhet och de första sex månaderna så är du anställd som konsult och uthyrd till företaget BCA Entreprenad.


Om företaget
BCA Entreprenad AB är ett väletablerat entreprenadföretag med hög teknisk kompetens som utför anläggnings-, betong- och järnvägsprojekt. BCA grundades 1983 och har sedan dess expanderat och utvecklats. BCA har aldrig varit rädda för att investera i specialmaskiner eller lära sig nya saker för att möta sina kunders förväntningar och behov. Ambitionen är att alltid utföra anläggnings-, betong- och järnvägsentreprenader resultatinriktat, engagerat och professionellt. BCA åtar sig uppdrag i form av både utförandeentreprenad och totalentreprenad och är verksamma i Sverige och Danmark. Sedan november 2011 finns huvudkontoret i Malmö. BCA omsätter ca 300 MSEK och är ett 60-tal medarbetare.

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent på BCA är du placerad på BCAs huvudkontor utanför Malmö. Du ingår i ett team och rapporterar till ekonomichefen. Du har ansvaret för att förkontera samtliga leverantörsfakturor och se till så att de hamnar rätt i attestflödet. Du agerar även backup till redovisningsadministratören vid kundfakturering. I rollen ingår även ansvar för telefonväxel och reception samt diverse kontorsrelaterade uppgifter, så som att beställa kontorsmaterial, biljetter m.m. I denna roll är man bolagets servicefunktion och kan förväntas vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter.
• Ansvara för förkontering av leverantörsfakturor
• Backa upp med kundfakturor m.m.
• Reception och växel
• Se till så att kontoret ser representativt ut
• Beställa kontorsmaterial, biljetter m.m.


Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har erfarenhet från en liknande roll och att du har läst ekonomi på minst gymnasienivå. Som person är du professionell, noggrann och strukturerad och gillar att ta egna initiativ och ha många bollar i luften. Det krävs att du är väldigt självgående och kan arbeta utan stöd och vägledning.
Du har lätt för att samarbeta med andra och lägger stor vikt vid integritet och agerar med gott omdöme. Du talar och skriver svenska obehindrat.


Övrigt
Tjänsten ingår i KFX HR-partners bemanningsverksamhet så du är anställd hos oss, men jobbar ute hos BCA Entreprenad. Första sex månaderna så är du anställd om konsult och uthyrd till företaget BCA Entreprenad. För rätt person finns det stora möjligheter för fortsatt anställning hos BCA Entreprenad AB. Tjänsten är tillsvidare och på heltid.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande!
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi frågor hör av er till Regionchef Kevin Brandt Leander på telefon 040-12 02 00.

Sökord: Ekonomiassistent, Ekonom, Reception, assistent

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-17
Ange följande referens när du ansöker: 2897
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kevin Brandt Leander kevin.brandt@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Syd AB

Adress
KFX HR-partner Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö

Kontorsadress
Stora Nygatan 40

Jobbnummer
3751569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Syd AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Syd AB: