Ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra!
Proffice Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Vi söker dig som är duktig på leverantörsreskontra och har erfarenhet från kundreskontra. Du kommer att ingå i ett trevligt gäng och kontoret är beläget på Gärdet i Stockholm!
Uppdraget startar omgående och pågår till sista oktober.Du blir anställd på Proffice och uthyrd till kund. Företaget är ett välkänt teknik företag.
Du bör vara gymnasieekonom eller liknande.Erfarnhet från arbete med leverantörsreskontra även kundreskontra. Ett krav är att du behärskar programet Hogia väl.Som person är du noggrann, kvalitetsmedveten samt har en positiv attityd.
Skicka gärna in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande.
Publiceringsdatum2008-06-27Arbetstider och omfattningVisstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-07-30
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktWitt-Hofberg, Camilla
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 259754
Observera att sista ansökningsdag har passerat.