Ekonomiassistent med fokus på kundreskontra till Omställningsfon

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Är du en ekonomiassistent med stor erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra? Vill du jobba brett inom en modern värdestyrd organisation som gör skillnad för människor? Då kan det här vara jobbet för dig!

Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden
Du kommer att arbeta på huvudkontoret med främst kundreskontra, som innefattar hantering av underlag från försystemet till Hogia och vidare till en fakturaväxel. Det innefattar även ett utvecklingsprojekt att utöka faktureringsfrekvensen från en gång per år till månadsvis. Ekonomienheten är liten och vi arbetar tillsammans. Du kommer även att arbeta med leverantörsreskontra och andra arbetsuppgifter som är vanliga på en ekonomienhet.

Erfarenhet och kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet som ekonomiassistent. Vi ser att du arbetat både med kundreskontra och leverantörsreskontra. Du har hög systemkompetens och kan med lätthet sätta dig in i nya system. Tidigare erfarenhet av Hogia Redovisning och InExchange, likaså användning av CRM-system såsom Lime är meriterande. Vi förutsätter att du är en van användare av Officepaketet med fokus på Excel. Vidare är det meriterande om du arbetat med massfakturering.

Som person är du kommunikativ, flexibel och prestigelös. Du är van att jobba strukturerat och lösningsorienterat med en vilja att hjälpa andra. Ordning och reda är naturligt för dig, du är handlingskraftig och ser vad som behöver göras. Det är en fördel om du gillar utveckling och har ett intresse för ständig förbättring av verksamheten.

Publiceringsdatum
2021-12-03

Så ansöker du
I denna rekrytering har Omställningsfonden valt att samarbeta med SJR. Arbetet med urval och intervjuer sker löpande så vänta inte för länge med din ansökan. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sebastian Ragnarsson, sebastian.ragnarsson@sjr.se.

Vi arbetar kompetensbaserat och använder oss av arbetspsykologiska tester som en del av urvalsprocessen. Allt för att säkerställa en fördomsfri och rättvis rekryteringsprocess

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritet...%20);

Om Omställningsfonden
Omställningsfonden är en icke vinstdrivande kollektivavtalsstiftelse. Vi stöttar kommuner och regioner, samt kommunala företag med kompetensutveckling och hjälper också medarbetare som blivit uppsagda på grund av arbetsbrist vidare till nytt jobb. Vårt arbete omfattar cirka 1,2 miljoner medarbetare i välfärdssektorn.
Omställningsfondens huvudkontor ligger på Hornsgatan, nära Slussen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Sebastian Ragnarsson
sebastian.ragnarsson@sjr.se

Jobbnummer
6170815

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):