Ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra till Ryds Bilgl
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2022-03-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra till Ryds Bilgl" (publicerad 2022-04-05) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi letar efter Ryds Bilglas nästa superstjärna! Är du strukturerad, ansvarstagande och kommunikativ? Värderar du kvalitet, noggrannhet och ett gott samarbete på din arbetsplats? Då har vi rollen för dig!
Om Ryds Bilglas
Vi på Ryds Bilglas har Sveriges nöjdaste kunder tack vare innovativa tjänster som gör det enkelt och smidigt att anlita oss. Med anläggningar över hela landet är vi Sveriges närmaste bilglasexpert. Vi erbjuder fri elbil eller el cykel vid vindrutebyte och sköter all kontakt med ditt försäkringsbolag."
Ryds Bilglas har sitt ursprung i Sundsvall där Erik Ryd 1947 startade Ryds Glasmästeri. Med tiden har man vuxit sig stora inom bilglas och i dag ingår Ryds Bilglas i en koncern med verksamhet i Sverige, Storbritannien, Norge, Danmark och Spanien. Tack vare deras specialistkompetens, bra service och god tillgänglighet väljer kunderna att komma till dem. Ryds Bilglas befinner sig just nu i en spännande fas av tillväxt och utveckling.
Om rollen
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att bokföra och stämma av konto tillhörande kassa. Du hjälper dagligen Ryds Bilglas verkstäder att stämma av sina kassor och utför korrigeringar vid behov. Utöver detta beställer du swish- och kortterminal till nya verkstäder. Du är även delaktig i utveckling och förbättring av kassaprocessen.
Exempel på arbetsuppgifter kan vara
• Supportera verkstäder i ekonomiska frågor
• Bokföra och stämma av bolagets kassakonto
• Arbeta med ärendehantering inom backoffice, såsom fakturerings- och försäkringsärenden
Om dig
För att du ska trivas i rollen och lyckas med arbetet söker vi dig som är strukturerad, självgående, lösningsorienterad och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är en positiv och öppen person som har initiativförmåga och lätt för att samarbeta.
Du har med största sannolikhet arbetat på en ekonomiavdelning med kundreskontra under minst 2 år. Vi ser gärna att du har förståelse för flödet inom kundreskontra och har arbetat med kontoavstämningar tidigare. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering och det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Navision. Det är även meriterande om du har förståelse för kassaflödet.
Då tjänsten innefattar mycket kontakt med människor ser du bra service och kundnöjdhet som en självklarhet. Vidare tror vi att du värderar gott lagarbete och värnar om dina kollegor genom att vara kommunikativ och samarbetsvillig. För att trivas i rollen tror vi även att du är snabblärd, prestigelös och ansvarstagande.
Tillträde, omfattning och arbetstider
Rollen är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd hos Ryds Bilglas. Anställningen inleds med en provanställning för att sedan övergå till en tillsvidareanställning. Ryds Bilglas har sitt kontor i Hammarby Kaj och erbjuder goda förmåner till sina anställda. Kunden har ett omgående behov men kan ta hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på
amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-03-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se 072 991 88 58 Jobbnummer 6434569
Observera att sista ansökningsdag har passerat.