Ekonomiassistent / leverantörsreskontra till internationellt bolag
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-11-04Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till mars månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns eventuella möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetBravura söker för kunds räkning en Ekonomiassistent. Företaget är ett stort internationellt bolag inom IT med kontor i fyra regioner.
Dina arbetsuppgifterI denna roll arbetar du med brett ekonomiarbete och du tillhör företagets ekonomiavdelning. Exempel på arbetsuppgifter är att hantera fakturering till kunder, via order och manuell fakturering, uppföljning av förfallna fodringar, påminnelse- och räntefakturering. Du arbetar såväl med löpande bokföring, leverantörsreskontra, kontering och avstämning av alla transaktioner.
• Fakturering och kundhantering
• Löpande bokföring och avstämning
• Leverantörsreskontra
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Ett par års erfarenhet av en liknande roll som ekonomiassistent som innefattat leverantörsreskontra, bokslutsarbete och/eller kontoavstämningar
• God dator och systemvana, kunskaper inom Visma Business, Jeeves eller Medius är meriterande
• Goda kunskaper i Excel
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Du är en ansvarsfull person som tar dig an dina arbetsuppgifter med en tydlig struktur och förmåga att prioritera rätt. Med ett genuint engagemang strävar du efter att alltid ge bästa möjliga service, både till kunder och kollegor. Du lägger stor vikt vid noggrannhet och säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Dessutom har du ett intresse för system och är alltid öppen för att lära dig mer. Med en drivkraft att utvecklas tar du gärna hjälp av kollegor och ställer frågor för att snabbt komma vidare.
Övrig information:
Start: November/December
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8993180
Observera att sista ansökningsdag har passerat.