Ekonomiassistent leverantörsreskontra IT-branschen

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vår kund behöver en ekonomiassistent till leverantörsreskontra för att förstärka sitt ekonomiteam så snart som möjligt. Man är en partner inom IT-lösningar som står för hög service och stort kunnande. Man sätter personalen högt och har en god laganda. Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt och det finns goda chanser att det ett långsiktigt uppdrag och kanske även anställning. Arbetsplatsen är belägen i Bromma.

Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Publiceringsdatum
2016-05-19

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med hela flödet inom leverantörsreskontra - från scanning av fakturor, kontering och attestering till att göra färdigt för betalning. Du kommer även göra avstämningar vid bokslut, boka lönerna och ha viss kontakt med den externa lönepartnern.

Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen att innebära:
• Scanning av fakturor
• Kontering och attestering
• Avstämningar
• Bokning av löner

Bakgrund
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, bland annat elektronisk fakturahantering. Man använder sig av Basware och Jeeves och ser det som meriterande om du har erfarenhet från just de systemen. Man använder även Excel.

Som person är du noggrann och effektiv med hög servicenivå och hög arbetskapacitet. Vi ser också att du är nyfiken och villig att utvecklas samt att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 741
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2856672

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: