Ekonomiassistent / kontorsassistent

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-02-09

Företaget
Företaget är en världsledande leverantör inom lösningar för inköp-till-betalning och e-fakturering. De ger företag i alla storlekar möjligheten att frigöra värde genom hela sin finansiella verksamhet och sitt handelsnätverk.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent / kontorsassistent arbetar du primärt med fakturahantering där du ansvarar för kontering och granskning av inkommande leverantörsfakturor. Vidare har du även löpande kontakt med leverantörer i diverse fakturaärenden. I arbetet ingår även att hantera eventuella påminnelser från leverantörer där du följer upp processerna och ser till att fakturor och påminnelser hanteras löpande på ett korrekt sätt. Vidare ansvara du för att utläggsräkningar granskas och att de följer de riktlinjer som finns för utlägg och traktamenten internt.


Kvalifikationer
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet från relevant arbete som ekonomiassistent, tidigare erfarenhet från att arbeta i fakturahanteringssystem.
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Arbete kretsar till stor del kring fakturahantering vilket kräver att du som söker är en noggrann person som kan arbeta strukturerat. Med tanke på att situationer kan uppstå där du själv måste hitta lösningar ser vi att du som söker har en god problemlösningsförmåga där du på ett självständigt sätt kan ta egna initiativ för att driva arbetet framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Alvik
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, kontorsassistent, leverantörsreskontra, faktura, fakturahantering, student, ekonomi, bromma, alvik, traktamente.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petter Lehmann petter.lehmann@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3312272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: