Ekonomiassistent / kontorsassistent
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-02-09FöretagetFöretaget är en världsledande leverantör inom lösningar för inköp-till-betalning och e-fakturering. De ger företag i alla storlekar möjligheten att frigöra värde genom hela sin finansiella verksamhet och sitt handelsnätverk.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent / kontorsassistent arbetar du primärt med fakturahantering där du ansvarar för kontering och granskning av inkommande leverantörsfakturor. Vidare har du även löpande kontakt med leverantörer i diverse fakturaärenden. I arbetet ingår även att hantera eventuella påminnelser från leverantörer där du följer upp processerna och ser till att fakturor och påminnelser hanteras löpande på ett korrekt sätt. Vidare ansvara du för att utläggsräkningar granskas och att de följer de riktlinjer som finns för utlägg och traktamenten internt.
KvalifikationerErfarenhet: Tidigare erfarenhet från relevant arbete som ekonomiassistent, tidigare erfarenhet från att arbeta i fakturahanteringssystem.
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Arbete kretsar till stor del kring fakturahantering vilket kräver att du som söker är en noggrann person som kan arbeta strukturerat. Med tanke på att situationer kan uppstå där du själv måste hitta lösningar ser vi att du som söker har en god problemlösningsförmåga där du på ett självständigt sätt kan ta egna initiativ för att driva arbetet framåt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Alvik
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Ekonomiassistent, kontorsassistent, leverantörsreskontra, faktura, fakturahantering, student, ekonomi, bromma, alvik, traktamente.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetter Lehmann
petter.lehmann@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3312272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.