Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till IT-konsultbolag

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vi söker en ekonomiassistent till en av våra kunder som är ett IT-konsultbolag beläget i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta med hela leverantörsreskontraprocessen från ax till limpa tillsammans med dina tre kollegor på leverantörsreskontran. På ekonomiavdelningen är ni 19 personer.

Tjänsten är en tillsvidareanställning där du under de första sex månaderna kommer att vara konsult via oss på Avanzera för att sedan övergå i en anställning direkt hos vår kund. Arbetstiden är heltid.


Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna består av:

• Scanning av leverantörsfakturor
• Kontering av leverantörsfakturor
• Betalning av leverantörsfakturor och boka återrapportering från banken
• Bokslutsarbete med leverantörsfakturorna
• Underkonsultshantering, vilket innebär att registrera tidrapporter för bolagets associerade konsulter
• Hantering och arkivering av leverantörsavtal


Din bakgrund:
Önskad bakgrund för den som söker tjänsten:

Vi ser gärna att du som söker denna tjänst att 1 - 2 års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra. Du besitter kunskap kring reglerna om vad som är avdragsgillt och inte samt har kunskap om förmånsbeskattning och vad det innebär.

Du är en serviceinriktad person som tycker att det är kul att ha kontakt med kollegor i organisationen. Du är strukturerad och gillar att ha ordning och reda i ditt arbete.

Ansökan

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se.

Varmt välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-20
Ange följande referens när du ansöker: 1049
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4051417

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: