Ekonomiassistent i leverantörsreskontra till resebolag
SW / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook !
SW söker för kunds räkning en ekonomiassistent med inriktning mot leverantörsreskontra. Kunden är ett ledande resebolag med kontor innanför tullarna i Stockholm. Du välkomnas in i ett gäng på 3 personer som arbetar engagerat och prestigelöst med fakturahanteringen på företaget och hela ekonomiavdelningen sitter tillsammans i ett öppet landskap. Uppdraget är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader med anställning hos SW, men för rätt person finns det mycket goda chanser för överrekrytering till kund.
Publiceringsdatum2016-01-15Om tjänstenI rollen som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna att omfatta leverantörsfakturahanteringen och allt vad det innebär. Felsökning av fakturor och matchning mot ordrar förekommer i det dagliga arbetet och det är viktigt att du trivs med den typen av detektivarbete som detta kan innebära. Du kommer att ha stora kontaktytor internt och du arbetar mot ett säljteam på ca 20 personer. Extern kontakt med leverantörer och kunder kan också förekomma.
ProfilDu har en gymnasieutbildning inom ekonomi och har erfarenhet från ovanstående uppgifter sedan tidigare. Vi ser gärna att du har arbetat med specifikt leverantörsreskontra tidigare och att du trivs i den rollen. Du ska ha goda kunskaper i Officepaketet och du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du noggrann, strukturerad och sprider positiv energi omkring dig. Du jobbar prestigelöst och har lätt för att samarbeta. Det här är tjänsten för dig som vill ha en fast punkt i din vardag och som drivs av att skapa ordning och reda omkring dig. Vi ser även att du som person inte är rädd för att reda ut oklarheter kring fakturor från början till slut och att du har lite skinn på näsan. Då rollen innebär en del extern kontakt så är det viktigt att du är bekväm med att prata engelska. Kunden ser långsiktigt på rätt person och därför söker vi någon som har samma inställning.
Viktig information
Ovanstående uppdrag är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader med anställning hos SW men för rätt person så finns mycket goda chanser till överrekrytering. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-407 55 66.
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi
Varaktighet, arbetstid
Enligt ök. Enligt ök.
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnette Skantz +46 8 407 55 66
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, 4 tr
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2617842
Observera att sista ansökningsdag har passerat.