Ekonomiassistent För Deltid Till Tradedoubler
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba med ekonomiadministration i global miljö?
Om Tradedoubler
Tradedoubler är ett digitalt marknadsföringsföretag som grundades 1999 och som erbjuder en mängd prestationsbaserade marknadsföringslösningar. Tradedoublers produkter och tjänster förser företag med verktyg och kunskap att generera resultat på nätet oavsett om de vill driva försäljning, leads, trafik eller vill öka varumärkeskännedomen. Med huvudkontor i Stockholm och lokalkontor i 18 länder i Europa har Tradedoubler en unik global spännvidd. Genom sin breda erfarenhet från flera branscher och ett nätverk av mer än 138.000 webbplatspublishers hjälper Tradedoubler över 1.900 annonsörer, inklusive en blandning av lokala och internationella företag som Apple Store, Dell, Telia Sonera och Kelkoo. Tradedoubler är noterat på Nasdaq OMX Stockholmsbörsen. Besök
www.tradedoubler.com för ytterligare information.
Publiceringsdatum2012-10-25Om tjänstenFör Tradedoublers räkning söker vi nu en ekonomiassistent som kommer att vara placerad på koncernens ekonomiavdelning i centrala Stockholm, vilken bedrivs som ett Shared Service Center. Du kommer att ingå i en grupp som arbetar med löpande ekonomiarbete där din främsta uppgift blir att hantera betalningar för Tradedoublers utländska dotterbolag.
Möjligheter
På Tradedoubler erbjuds du möjligheten till praktisk erfarenhet samt en inblick i det dagliga arbetet på en ekonomiavdelning. Du kommer att bli en del av en dynamisk organisation under tillväxt där du arbetar nära kompetenta kollegor inom ditt yrkesområde.
KvalifikationerVi söker dig som är ekonomistuderande eller med annan huvudsaklig sysselsättning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med betalningar, reskontra, alternativt annan administrativ funktion. Du behärskar både svenska och engelska väl, muntligt som skriftligt och du är van att arbeta i MS Office.
Dina personliga egenskaperVi ser att du är en trevlig och prestigelös person med hög social kompetens. För att trivas i tjänsten är du uthållig och nyfiken med stort driv och stor beslutsamhet. Tjänsten kräver även att du är noggrann och strukturerad.
Anställning, tillträde och omfattning
Anställningen gäller tillsvidare. Arbetstiden är uppskattningsvis 2-3 dagar i veckan och tillträde sker senast i mitten av november 2012. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag hos Tradedoubler.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=257Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08 400 25 860 alt
viktoria.berg@hero.se .
Vi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860,
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1374957
Observera att sista ansökningsdag har passerat.