Ekonomiansvarig till företag i Mölndal

Ps Partner AB / Redovisningsekonomjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Inom PS Partner familjen finns vårt snabbfotade konsultbolag PS Interim, PS Management för chefsrekrytering, PS Leadership för coaching och ledarutveckling samt PS Tech för Reverse Recruitment inom IT/ Teknik.

Vi vet att behovet av kompetens varierar över tid och vi vet också att det finns många faktorer inblandade. Vi strävar därför efter långsiktiga relationer för att på bästa sätt hjälpa våra kunder till proaktivitet, lönsamhet och framgång. Oavsett vad, gör vi alltid vårt yttersta för att alla parter ska se den långsiktiga nyttan.

PS Partner startades 2010 och har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås. www.pspartner.se

Är du utbildad ekonom med några års erfarenhet och redo för nästa steg i karriären? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Vi söker till ett växande företag i Mölndal en Ekonomiansvarig som attraheras av en bred och utvecklande roll.

Publiceringsdatum
2019-10-28

Om företaget
Företaget vi söker till har lång erfarenhet och expertis inom sin bransch och är nu redo för nästa steg i sin utveckling då står inför många spännande utmaningar framöver. Idag har företaget ca 20 anställda och huvudkontor i Mölndal.

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiansvarig har du en central roll för hela det ekonomiska flödet och arbetar både med den dagliga redovisningen och administrationen inom företaget. Du har en viktig del i bolagets utveckling av företagets administrativa processer och rutiner. Du samarbetar med flera nyckelpersoner inom företaget och rapporterar till företagets VD.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Kund- och leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Delaktig i bokslut- och rapportering
• Uppföljning av projekt
• Inköp till kontoret
• Övriga administration inom företaget
• Utveckling av administrativa processer

Kvalifikationer och egenskaper

Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, eller motsvarande samt några års erfarenhet inom området. Du känner dig trygg i det löpande ekonomiarbetet och ser som nästa utmaning att hantera helheten självständigt med bokslut och rapportering samt uppföljning och analys.

Du trivs med att arbeta verksamhetsnära och bidrar med ditt prestigelösa sätt och din administrativa förmåga till den affärsdrivande verksamheten. Som person är du strukturerad, noggrann, har lätt för att samarbeta och är initiativrik. Du har en god förmåga att se helheten och uppskattar att arbeta mot deadlines.

Du har mycket goda kunskaper inom MC Office samt god svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Det är meriterande med erfarenhet av projektredovisning.

Tjänsten är tillsvidare och på 100 %.

Ansökan
Välkommen med din ansökan. Vi arbetar med löpande urval. Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Lena Wadenby på 0723-306061 eller lena.wadenby@pspartner.se.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ps Partner AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ps Partner AB (org.nr 556816-1961)

Arbetsplats
PS Partner AB

Jobbnummer
4889193

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ps Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ps Partner AB: