Ekonomiadministratör på deltid till expansivt bolag
KFX HR-partner Skandinavien AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-09-23Om tjänstenTill vår kund i Spånga söker vi nu efter en administratör på med erfarenhet av ekonomi. Vi söker dig som trivs med att arbeta i ett högt tempo, både självständigt och i grupp.
Företaget är ett familjeägt bolag i tillväxtfas som arbetar med försäkringsskador där de sköter hela skadehanteringen åt försäkringsbolagen. I rollen som administratör kommer du att arbeta med administrationen kring olika delar av skadehanteringen, allt från evakueringsbostäder till sanering och ombyggnation av de drabbade lägenheterna.
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner och arbetar hos vår kund i Spånga. Uppdraget är en deltidstjänst på 50% men med goda möjligheter till att bli en 100% tjänst i framtiden.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings-, och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterHos vår kund arbetar du på ett snabbt växande familjeföretag där gemenskap och samarbete är viktiga delar i arbetet. Då behoven kan ändras snabbt kan arbetet komma att utökas och ändras efter tid. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer vara att:
• Ta emot felanmälningar och dirigera ärendena till rätt kontaktperson
• Hantera företagets leverantörsreskontra
• Koordinera nyckelhanteringen till nya hyresgäster
KvalifikationerVi söker dig som tidigare har arbetat administrativt, gärna med inslag av ekonomi. Kunskap kring enklare bokföring och erfarenhet från försäkringsbranschen är mycket meriterande. Du har även mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
I denna roll kommer stor vikt läggas vid personlighet. Vi ser att du som person är trygg, positiv och flexibel. Du är självgående och en god lagspelare som vill hjälpa till där det behövs.
Övrig informationPå KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00 eller
lisa.hagglund@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.
Välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4472".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm AB
Jobbnummer 5990575
Observera att sista ansökningsdag har passerat.