Ekonomiadministratör med förmåga att prioritera sökes till offen

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet inom administration och ekonomihantering? Har du dessutom möjlighet att starta omgående? Då kan det vara dig vi söker för ett konsultuppdrag inom offentlig sektor.

Om uppdraget:

Uppdraget kommer att starta snarast på heltid för att pågå under cirka 3 månader. Arbetet utförs under kontorstid från 08:00-16:30. Det kan även finnas chans till förlängning. Du kommer att arbeta på vår kunds kontor i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2018-03-19

Arbetsuppgifter
I rollen kommer du avlasta en avdelning hos vår kund inom varierande ekonomiska och administrativa uppgifter. Detta inkluderar allt från ekonomiadministration t.ex. fakturering och framtagande av statistik till att ansvara för protokollföring på möten. Vi ser därför att du arbetar på ett strukturerat sätt där du är lyhörd mot kollegor och samtidigt bidrar med en positiv stämning. Huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar också kund- och leverantörsreskontra samt löpande bokföring. För detta krävs därför en noggrann person som tycker om att arbeta systematiskt.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Ett års erfarenhet som ekonomiassistent
• God vana av ekonomisystem exempelvis Raindance eller Proceedo
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag inom ekonomiområdet. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid ca 3 månader

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4029368

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: