Ekonomiadministratör
Flodin Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Flodin Bemanning AB i Jönköping,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd,
Nässjö eller i
hela Sverige Ekonomiadministratör:
För uppdrag hos kund söker vi dig som vill arbeta med enklare uppgifter på en ekonomiavdelning. I dina arbetsuppgifter ingår löpande bokföring, viss avstämning och det krävs en bra uppfattning om kund- och leverantörsreskontra.
Vi ser gärna att du har en treårig gymnasieutbildning med en ekonomisk inriktning eller motsvarande samt har erfarenhet och kunskap av ekonomiadministrativt arbete.
Som person är du strukturerad och noggrann. Du har en god samarbetsförmåga och bidrar med ett positivt sätt.
Tjänsten är heltid och start omgående. Arbetet sträcker sig över och efter semestern därför kan inte någon längre sommarsemester erbjudas.
Flodin Rekrytering & Bemanning är ett ungt, men ändå erfaret rekryterings- och bemanningsföretag. Vi jobbar lokalt för att nå den bästa matchningen när företag har ett rekryteringsbehov.
Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot vårt mål, som är att bli det självklara valet för företag som behöver personalförstärkning - och för dig som vill gå vidare i din karriär.
Läs mer på
www.flodinab.seFör mer information om denna tjänst kontakta:
Camilla Flodin 0708 22 32 20 eller via mail
camilla@flodinab.seVi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-03-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Flodin
FöretagFlodin Bemanning AB
AdressFlodin Bemanning AB
Österängsvägen 2 A
55463 Jönköping
KontorsadressÖsterängsvägen 2 A 55463 Jönköping
Jobbnummer 2712964
Observera att sista ansökningsdag har passerat.