Ekonomi/kontorsassistent Till Riba

Andara / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

TillRIBA söker vi en ansvarsfull och prestigelös ekonomi/kontorsassistent.RIBA är ett privatägt teknikföretag inom installations- och förvaltningsprocessen. RIBA har varit verksamma på marknaden i snart 60 år och har cirka 50 anställda. RIBAs långa erfarenhet och spetskompetens inom projektering, projektstyrning, energi och miljö samt förvaltning säkerställer kundens krav på rätt samarbetsparter för fastigheten under byggnadens hela livslängd. RIBA sitter idag i ljusa och trevliga lokaler i Skarpnäck men kommer efter årsskiftet att flytta till Münchenbryggeriet. ArbetsuppgifterTill avdelningen Ekonomi/Administration/Kundtjänst på RIBA söker vi en ekonomi/kontorsassistent på heltid. Du kommer att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation med allt ifrån fakturering, kund- och leverantörsreskontra till attestering och kontroller kopplat till RIBAs drift av fastigheter. Rollen innefattar även administrativa arbetsuppgifter och övriga uppgifter inom kontor samt kundservicerelaterade arbetsuppgifter såsom del i kundtjänstgruppen som handhar service- och felanmälan i de fastigheter RIBA förvaltar. Du rapporterar till Ekonomiansvarig och du kommer att arbeta i ett team som består av 5 personer. KvalifikationerEtt krav för att axla rollen är att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt. Du har minst 2-3 års erfarenhet av självständigt arbete på en ekonomiavdelning. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemen Visma Compact, Projecthelp och Vitec Teknisk Förvaltning och har erfarenhet av att hantera kundtjänst- och växelsamtal.
• Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav, i synnerhet Excel
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Personliga egenskaperVi söker efter en trygg och pålitlig person som är noggrann och hjälpsam. Du har hög integritet och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att du är en lagspelare, är serviceinriktad och har god social kompetens. Du är tekniskt intresserad och tycker om att vara delaktig i verksamheten. Du är flexibel och har förståelse för att det ibland finns behov av att snabbt skifta fokus. Mer om RibaRIBAs gemensamma värdegrunder bygger på ansvarstagande, kompetens, öppet och ärligt klimat samt ekonomisk trygghet.
Medarbetare i RIBA ska uppmuntras att kännaengagemangför sin uppgift och sina relationer såväl inom som utanför företaget. Genom att eftersträva envälbalanserad uppdragsbas, löpande verka förkompetensutvecklingoch en såväl fysiskt som socialtgod arbetsmiljöska medarbetare kunna växa och förverkliga ambitioner efter förmåga. RIBAs medarbetare ska uppmuntras till ekonomiskt ansvar för verksamheten. Stabila och sunda finanser är en grundförutsättning för att lyckas i affärer och för att genomföra uppdrag. RIBA ska verka för att de anställda får vara friska och uppleva sig välmående och trygga i sin arbetssituation. En god arbetsmiljö som samverkar med våra affärsintentioner och generella strävanden är vår målsättning.

Mer om tjänsten

• Tillsättning: omgående
• Omfattning: heltid- Placering: Skarpnäck fram till januari 2019 därefter Münchenbryggeriet

Uppdraget är ett "hyrköpsuppdrag" och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kundföretaget om båda parters så önskar. Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank. Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

• AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

• Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.

• Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-11-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Gadd linda.gadd@andara.se 072-019 92 09

Företag
Andara

Adress
Andara
Järnvägsgatan 36
13154 Nacka

Kontorsadress
Järnvägsgatan 36, Nacka

Jobbnummer
4472435

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara: