Ekonom med inriktning på marknad och försäljning
Experis Sverige Huvudkontor / Marknadsföringsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Helsingborg,
Höganäs,
Landskrona,
Ängelholm,
Klippan eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
ADDvance Pharma är ett svenskt företag grundat 2003. Vi utvecklar och producerar naturläkemedel och kosttillskott huvudsakligen för export till Europa och Asien. Vårt fokusområde är bla på nya innovativa produktformer som t.ex. direktkomprimerade tuggummi och Easytab. ADDvance Pharma exporterar till ca 10 länder och omsatte 2013 ca 12 MSEK. läs mer på
www.addvancepharma.comI denna rekrytering samarbetar ADDvance Pharma med Experis Sverige
Publiceringsdatum2014-08-25Dina arbetsuppgifterADDvance Pharmas söker en marknadsekonom som vill arbeta i en bred roll inom marknads- och försäljningsaktiviteter samt med ekonomi och administration.
Du kommer i rollen dels att arbeta aktivt med marknads- och försäljningsaktiviter. Här stöttar och bidrar du i kundbearbetningen och försäljningen, planerar och förbereder mässor och tar fram försäljnings, marknads- och produktmaterial tillsammans med VD.
I rollen kommer du även att ansvara för bolagets löpande redovisning och administration kring logistik, transporter samt all dokumentation kring detta.
Addvance Pharmas marknad är huvudsakligen export till Asien och Europa. Du rapporterar till VD och ägare och utgår från kontoret i centrala Helsingborg.
Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet från redovisning och har ett stort intresse av marknad och försäljningsaktiviteter. Du är självgående och tar gärna egna initiativ och är som person strukturerad och har ett bra ordningssinne. Du är bra på att skapa goda relationer till kunder och på att bygga upp nätverk och trivs och är trygg i att representera bolaget och dess produkter. Du har en god kommunikationsförmåga i tal och skrift i både svenska och engelska.
Då kunderna framförallt finns utomlands ingår även en begränsad mängd resor i tjänsten. Erfarenhet från läkemedelsindustrin och arbete i en internationell miljö är meriterande men dina personliga egenskaper är viktigast.
För att lyckas i rollen krävs det att du är självgående och trivs att arbeta i ett litet bolag samtidigt som du vill verka på en internationell marknad.
Kontaktperson för detta jobbSök tjänsten genom att klicka på "Ansök" nedan med ett registrerat och uppdaterat CV. Vi vill ha din ansökan senast den 7 september men urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Gösta Dreifeldt på Experis Sverige, tel: 042-37 16 45.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattning100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGosta Dreifeldt +4642371645
FöretagExperis Sverige Huvudkontor
AdressExperis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1974547
Observera att sista ansökningsdag har passerat.