Ekonom med fokus på kund- och leverantörsreskontra
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2024-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonom med fokus på kund- och leverantörsreskontra" (publicerad 2024-09-13) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du intresserad av ekonomi och har tidigare arbetat med leverantörsreskontra och/eller kundreskontra? Vi på Adecco söker nu ekonomiassistenter till framtida uppdrag som vill fortsätta utvecklas inom leverantörsreskontra hos våra kunder i Göteborg!
Publiceringsdatum2024-04-18Om tjänstenSom ekonomiassistent ansvarar du över att assistera ekonomer i det dagliga ekonomiarbetet. Dina arbetsuppgifter innefattar, bland annat, att sortera och ankomstregistrera leverantörsfakturor, matcha fakturor mot inköpsordrar samt arkivera verifikationer.
I din roll som Ekonomiassistent kan dina arbetsuppgifter komma att variera men dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hantera och ansvara för leverantörsreskontra.
Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. Vi får in en hel del uppdrag inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.
Om dig
Vi söker dig som är junior ekonom. Vi ser gärna att du har en ekonomiutbildning, antingen gymnasieekonom, YH eller kandidatexamen. Har du erfarenhet från större internationella bolag är det meriterande och vi ser gärna att du har god datorvana.
Vidare tror vi att du som person är flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö. Du ska ha en positiv attityd och vara engagerad i ditt arbete och din arbetsplats. Ditt sinne för detaljer i kombination med god samarbetsförmåga gör att du kommer att trivas bra i denna roll. Är du även serviceinriktad, prestigelös och tycker om att skapa goda relationer bör du inte tveka med att ansöka!
Viktigt för tjänsten är:
• Minst 1-2 års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter.
• Lätt för att lära dig nya system och arbetsuppgifter.
• Att du är flytande i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Hjortskog via
Evelina.Hjortskog@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Ekonomiassistent | Financial Assistant | Leverantörsreskontra | Ekonomiadministratör | Adecco | Göteborg
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44744".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Evelina Hjortskog
Evelina.Hjortskog@adecco.se Jobbnummer 8622808
Observera att sista ansökningsdag har passerat.