Ekonom, logistiker och orderhanterare

Upgrade Living AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upgrade Living AB i Stockholm

Kort om företaget:

Vi på Upgrade Living arbetar med att förverkliga våra kunders visioner inom inredning och förädling av fastigheter. Vi har alltifrån privata lägenheter till offentliga fastigheter inom det exklusivare segmentet som uppdrag. Vi har även ett stort utbud från olika leverantörer i branschen, som till exempel tyger, mattor och möbler från de bästa varumärkena i världen. Vi är ett litet och kreativt företag som jobbar tätt tillsammans med våra uppdragsgivare och varandra. Vi har växt mycket de senaste åren och har många roliga projekt som sätter igång innan sommaren därför söker vi nu en till person som kan hjälpa oss att växa ytterligare.

Beskrivning av arbetsuppgifter:

Du ska hantera all logistik och orderhantering i företaget samt även sköta vissa ekonomiska uppgifter som fakturering, ekonomisk rapportering, projektredovisning och ekonomistyrning. Du ska även sköta kontakten med alla våra befintliga leverantörer samt sourca fram och förhandla med nya. Du ska fungera som spindeln i nätet och även hoppa in som projektledare för vissa av våra projekt vid behov. Det kan även bli aktuellt att rita till vissa projekt. Meningen är att du ska vara vår VD?s högra hand. Det kommer även att bli aktuellt med resor till både mässor och kunder i utlandet.

Beskrivning av kvalifikationer:

Vi söker en person som är van vid orderhantering samt logistik med en ekonomiutbildning i bagaget. Meriterande är om du kan många språk. Engelska är ett måste i både tal och skrift. Du ska vara kreativ, stresstålig och organiserad. Vi jobbar väldigt nära varandra så det är väldigt viktigt att personkemin stämmer. För rätt person finns det stora möjligheter att själv påverka sin roll inom företaget. Det är ett krav att du har erfarenhet från bygg- och inredningsbranschen i Sverige eller utomlands. Vi behöver en person som brinner för inredning, estetik och inredning och som är väldigt flexibel då vi har en föränderlig miljö och korta puckar vad gäller både arbetsuppgifter och resor. Personen vi söker måste vara beredd på att jobba hårt och ta ett stort ansvar samt vara initiativrik. Vi erbjuder ett inspirerande och roligt arbete med ett team som alla brinner för det vi gör. Välkommen med din ansökan!

Arbetsgivare: Upgrade Living AB, www.upgrade-living.com

Varaktighet/arbetstid: Tillsvidare/Heltid

Tillträde: Omgående

Lön: Efter överenskommelse

Ansökan: Tas endast emot via mail på, susanne@upgrade-living.com , senast 2014-04-15

Kontaktperson: Susanne Gustafsson

Publiceringsdatum
2014-04-03

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-02
Ansökan kan skickas till e-postadress: susanne@upgrade-living.com

Kontakt
Susanne Gustafsson, Operations manager susanne@upgrade-living.com

Företag
Upgrade Living AB

Adress
Upgrade Living AB
Artillerigatan 4 Bv
11451 Stockholm

Kontorsadress
Artillerigatan 4 Bv
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: susanne@upgrade-living.com

Jobbnummer
1829002

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upgrade Living AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upgrade Living AB: