Driven kundsupportchef sökes

Proffice Sverige AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Kaustik AB är ett ungt företag i stark tillväxt. Genom produkten Aiai - Administrativ Interaktiv Assistans via Internet - är Kaustik marknadsledare inom programvaruutveckling för personlig assistans. Aiai fortsätter att växa i snabb takt och används nu av fler än 30 000 personer. Vårt mål är att Aiai alltid ska vara det självklara valet för en assistansanordnare. För att ständigt uppnå vårt mål sker ett systematiskt utvecklingsarbete. Kundsupport är belägen vid Esperantoplatsen i Göteborg där även Utvecklingsenheten sitter.

Vi söker nu en chef för vår Kundsupport som ska säkerställa att:

• våra kunder får mesta möjliga nytta av Aiai
• vi ger bättre kundservice än jämförbara konkurrenter
• vi har nöjdare kunder idag än igår

I rollen som chef för Kundsupport kommer du till största delen själv, tillsammans med den övriga avdelningen, arbeta operativt med kundsupports alla ärenden. Detta kräver en engagerad person som tar ansvar för vår dagliga support samtidigt som du ska leda ditt team. Våra kunders höga krav och variationen av ärenden gör rollens innehåll stundtals komplex. Du förväntas upprätthålla god dialog mellan våra kundansvariga och utvecklingsenheten. I tjänsten ingår ansvar att uppnå kvalitativa och ekonomiska mål för avdelningen.

Du kommer att ha fullständigt personalansvar för en grupp på tre medarbetare där medarbetarsamtal och aktiv coaching ska utgöra en naturlig del av det vardagliga arbetet. Som chef för Kundsupport ingår att på tydligt och engagerat sätt inspirera för att få så högt motiverade medarbetare som möjligt.

Publiceringsdatum
2013-11-20

Bakgrund
Vi söker dig som tidigare på ett framgångsrikt sätt ansvarat för en kundservice-/supportgrupp och är en erfaren och skicklig ledare med entreprenörsanda. Det är viktigt att du har förståelse för värdet av kundservice då den är som bäst. Din uppgift blir att skapa rätt förutsättningar till att ytterligare stärka Kaustiks kundrelationer.

Som ledare är du affärsinriktad, prestigelös och lyhörd. Vi ställer stora krav på din sociala kompetens och din förmåga att kommunicera både internt och externt då arbetet kräver god samarbetsförmåga. Viktigt är att du uppskattar ordning och reda även vid ett högt tempo samt har en hög arbetsmoral med fokus på att utveckla din personal och enhet. Då Kundsupport utgör en viktig källa för våra kunders förbättringsförslag ställs det höga krav på att kunna formulera dessa samt en förmåga att bedöma förslagens betydelse. Du uttrycker dig väl i tal och skrift.

Det är viktigt att du är snabb på att ta in kunskap för att lära dig vår verksamhet och våra produkter så att du kommer in i ditt arbete så snart som möjligt. Det är en fördel om du har kunskaper/erfarenhet om personlig assistans.

Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag där du förväntas att proaktivt bidra till utvecklingen av vår organisation samt fortsätta säkerställa att Kundsupports processer är effektiva och ger önskad kvalitet. Du får arbeta med en marknadsledande produkt som är under ständig utveckling. Du ingår i Kaustiks ledningsgrupp, prioriteringsråd och rapporterar till VD.

Kontakt och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Kaustik med Proffice Rekrytering. Ansök till tjänsten på www.proffice.se. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kajsa Littorin, 0703-471699. Skicka gärna din ansökan så snart du kan, urval och tillsättning kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är den 4 december 2013. Tänkt tillträde sker snarast enligt överenskommelse med Kaustik.

Uppdragsgivare: Kaustik AB
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-04
Ange följande referens när du ansöker: 200517529
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Littorin

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
1707769

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: