Driven Husfru till aparthotels på Forenom
Barona Human Resource Services AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Forenom är Nordens ledande företag inom hotellägenheter/företagsbostäder/corporate housing. Företagets verksamhet skiljer sig från traditionella hotell då vi skräddarsyr våra lösningar i hotellägenheter. Vi erbjuder våra gäster en unik upplevelse där det personliga mötet och kundbehovet är väldigt viktigt för oss. Forenom är stolta över att vi mottagit utmärkelser för vår excellenta kundservice i Sverige. Vi är bra på det vi gör och strävar alltid efter att bli bättre. Just nu söker vi ytterligare härliga medarbetare som kan hjälpa oss att uppnå det målet!
Allt började i Finland år 2000 med en handfull hotellägenheter. Idag sysselsätter Forenom ca 150 medarbetare i Norden och växer i snabb takt med nya drivna medarbetare. Vi kan erbjuda våra kunder ca 3500 bostäder i Norden och har även 6000 företagskunder som använder våra tjänster idag. Verksamheten i Sverige startade sommaren 2009 och har sitt kontor i centrala Stockholm. Forenom är även verksamma i Danmark, Norge och Ryssland.
Vi vänder oss primärt till företag som har behov av tillfälligt boende men även privatpersoner och turister är för oss viktiga kundgrupper. Våra produkter utgör ett attraktivt alternativ till dyra hotell samtidigt som vi erbjuder en hög servicenivå som anpassas efter den specifika kundens behov.
Arbetsuppgifter
På Forenom är vi ett team som strävar efter att uppnå bästa möjliga service. Som Husfru har du tillsammans med dina kollegor ansvar för att utveckla och effektivisera den operativa House keeping-delen av vår verksamhet. Du har i rollen som Husfru ansvar för ordning och reda i servicefastigheterna, städa i rummen vid behov, se till att veckostädningar blir utförda, inköp och långsiktig planering av verksamheten för att uppnå goda resultat. Under den första perioden kommer du att få introduktion och handledning i verksamheten i Huvudsta. Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Ständigt kvalitetssäkra och utveckla våra tjänster
• Ansvar för effektivitet och kvalitet i daglig drift
• Se till den dagliga driften
• Inköp av allehanda material
Kvalifikationer
I rollen som husfru bör du ha ett öga för detaljer, hög servicekänsla och vara en motiverande "doer" som inte räds att ta i där det behövs. För att klara av tjänsten på ett framgångsrikt sätt tror vi att du har ett naturligt driv och samtidigt förmåga att vara lyhörd för både medarbetare och gäster och möta utmaningar med professionalitet.
Du som söker ska ha:
• Tidigare erfarenhet och kunskap inom hotellverksamhet
• Ha god förståelse för ekonomi
• Erfarenhet av att arbeta med hotellstädning
• Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift och meriterande med extra språk
• Goda datorkunskaper
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet som Husfru alternativt assisterande husfru
• B-körkort är meriterande men inget krav
Dina personliga egenskaper: Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande, är handlingskraftig och siktar mot höga mål. Du är även ett mycket gott ordningssinne, lösningsorienterad och utför ditt arbete i positiv anda. Det uppskattas att du är initiativrik, utåtriktad och engagerad gentemot dina medarbetare samtidigt som du är lyhörd för förekommande behov. Dina förslag och idéer kommer alltid vara välkomna och din vilja att förbättra och utveckla till det bättre är stark. Vi sätter stor vikt på de personliga egenskaperna i denna process.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder våra medarbetare en arbetsplats i en föränderlig miljö med högt i tak och härlig atmosfär. Vi som arbetar på Forenom är modiga och initiativrika och för oss är det viktigt att ha roligt på jobbet och du som kommer in i teamet väntas kunna växa med bolaget. Vi erbjuder även flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och tjänstepension. Tjänsten är på heltid där arbetstiderna i huvudsak är under kontorstider på vardagar och även kvällar och helger förekommer och bestäms främst efter verksamhetens behov.
I den här rekryteringen tar vi hjälp av Barona.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via epost men för frågor/information kontakta: Jeanette Britan |
jeanette.britan@barona.se Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell;
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2016-11-30Ersättning•
•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJeanette Britan 0852520505
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 3183087
Observera att sista ansökningsdag har passerat.