Driven administrativ assistent sökes omgående till myndighet i G

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu dig som är en stjärna på administration och med erfarenhet inom området till vår kund i Gävle. Det aktuella uppdraget är på heltid med start i mitten av november till mitten av september 2018. Det finns även chans till ytterligare förlängning av totalt 6 månader. Du kommer att bli anställd utav oss på Bemannia och bli uthyrd till vår kund som är en myndighet.

Dina arbetsuppgifter:

• Planering och dagligt genomförande av administrativa uppgifter
• Stöd vid budget- och uppföljningsarbete
• Sammanställning av rapporter och viss statistik
• Bereda intern kommunikation så som informationsbrev och powerpoint-presentationer
• Fakturahantering

Dina kvalifikationer:

• Allmän gymnasiekompetens
• Minst 4 års erfarenhet som administrativ assistent/administratör/sekreterare
• God datavana och av Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
• Meriterande om du arbetat i minst 1 år med intern kommunikation
• Meriterande om du arbetat minst 1 år som assistent med inriktning inom ekonomi t.ex. kontering av leverantörsräkningar, rapportering i ekonomisystem etc.

Dina personliga egenskaper:

Vi söker dig som arbetar noggrant och strukturerat och har förmåga att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är självständig i ditt arbete samtidigt som du har god samarbetsförmåga och en öppen inställning.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-11-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3778646

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: