Driftig kontorsansvarig till expansivt bostadsbolag

Flexlife AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Flexlife AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

text-align: center align=center

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Vårt fastighetsbestånd består av omkring 11 500 hyresrätter i Borås, Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Ulricehamn. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare bygger vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag med ambition att växa och utvecklas.

Willhem AB behöver förstärka sin organisation och söker dig som vill ansvara för vårt kontor och vara vårt ansikte utåt.

Publiceringsdatum
2012-06-29

Dina arbetsuppgifter
Du ansvarar för vår reception och växeltelefon, du tar emot samtal, besökare och leveranser. Vidare ansvarar du för kontakten med alla våra leverantörer samt för allmänna kontorsgöromål och vi vill att du håller ordning och ansvarar för att det är rent och snyggt på vårt kontor . Du håller i beställningar och inköp av material och annat på kontoret och du kommer även att arbeta med enklare ekonomiska uppgifter såsom hantering av fakturor, mm. Du hanterar företagets inkommande och utgående post och stöttar våra olika avdelningar administrativt vid behov.

Kvalifikationer och personliga egenskaper:

Du är en utåtriktad, stabil person med känsla för service och trivs i rollen som ett företags ansikte utåt där du kan bistå med ett leende och ett kvalitativt bemötande även under stressiga stunder.

Du ska kunna ha många bollar i luften, vara effektiv och initiativtagande och din förmåga att strukturera, prioritera och planera behöver vara mycket god.

Du behöver behärska svenska väl i tal och skrift samt ha goda datorkunskaper. Det är bra om du har ett visst tekniskt intresse då du ansvarar för supporten kring våra kontorsmaskiner.

Du är en glad och positiv människa. Du gillar varierande arbetsuppgifter och är både effektiv, flexibel och initiativrik. Du tycker om utmaningar och att arbeta i ett högt tempo. Du tycker heller inte att någon arbetsuppgift är för liten för dig.

Arbetstiderna är mån-fre kl. 8 -17.00. Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning. Tillsättning sker efter överenskommelse men gärna så fort som möjligt.

Kontaktuppgifter:

Willhem samarbetar med Flexlife i denna rekrytering. Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och ett personligt brev på http://www.flexlife.se/www.flexlife.se . Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Pia Tegnér Rydeving på :@flexlife.se eller 031-60 96 32.

Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, dock senast 5 augusti 2012!

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Upplysningar lämnas av:
Pia Tegnér Rydeving
Ange följande referens när du ansöker: 116635-CB
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Flexlife AB

Adress
Flexlife AB
GårdaTorget 2
41250 Göteborg

Jobbnummer
1286151

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Flexlife AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Flexlife AB: