Dreamwork söker Bemanningsansvarig till Helsingborg
Dreamwork Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Varför söka tjänsten?
Du vill få mer arbetslivserfarenhet och lära dig hur bemanningsbranschen fungerar. Du vill arbeta självständigt med eget ansvar inom bemanning men ändå ha tillgång till handledning och erfarna kollegor som bollplank och stöd.
Här blir du ansvarig för daglig bokning och att matcha rätt konsult mot uppdrag inom affärsområdet Teknik & Logistik.
Om man ska tro våra egna personalundersökningar så är svaret varför du ska söka tjänsten givet: Vi har fruktansvärt kul på jobbet. Lägg till det en stark kultur med tydliga värderingar; hjärta, mod och ambition och du har en plattform för ohämmad framgång. Levererar du belönar vi.
För rätt person är utvecklingsmöjligheterna inom Dreamwork mycket goda.
Är du den vi söker har du inte någon beslutsångest heller utan hör av dig här och nu med din ansökan och dina kvalifikationer. Kom an bara!
Om verksamheten
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Du kommer in i en stark kultur där värderingar styr hur vi jobbar. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepeneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och finns på sju orter i Sverige med huvudkontoret i Helsingborg. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Mer om tjänsten
Du kommer att stötta våra Konsultchefer administrativt och genom kravprofil, annonsering, urval, intervjuer och referenstagning. Du kommer att självständigt hantera daglig bokning / bemanning av personal ut mot våra kunder. Arbetet innebär många telefonkontakter och personliga möten liksom mycket administration.
Din profil
En rekrytering är alltid personlig för oss. Vi söker dig som är målinriktad, drivs av att utveckla affärer och är duktig på att bygga relationer med kunder och medarbetare. Du har akademisk examen, företrädesvis inom HR. För att du ska trivas i rollen så är du strukturerad, serviceinriktad och har lätt att skapa förtroende hos både konsulter, kunder och kandidater. Du är en ordningsam, snabb, strukturerad administratör med god IT-vana samt tidigare erfarenhet från service och försäljning. Det är en fördel om du har B-körkort.
Men kompetens och erfarenheter är inte allt. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Det gäller så klart även när vi rekryterar själva. Vill du korta ned ansökningsprocessen, gör vårt personlighetstest här.
Ansökan
Tycker du att detta låter spännande söker du tjänsten via vår hemsida Dreamwork.se. Sök gärna omgående då vi arbetar med löpande urval.
Vill du veta mer om tjänsten kan du även kontakta Karin Köhler som är kontorschef i Helsingborg. Du når henne på 042-17 66 07.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-07-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-13
Ange följande referens när du ansöker: 3807
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Köhler
karin.kohler@dreamwork.com 042-176607
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 1
Jobbnummer 3594132
Observera att sista ansökningsdag har passerat.