Distriktssköterska/sjuksköterska till Arbrå Din hälsocentral
Region Gävleborg, Division Primärvård / Sjuksköterskejobb / Bollnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Bollnäs,
Söderhamn,
Ljusdal,
Ockelbo,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Gävleborg, Division Primärvård i Bollnäs,
Söderhamn,
Ljusdal,
Ockelbo,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Division Primärvård har cirka 1000 medarbetare inom sex verksamhetsområden. Våra 27 hälsocentraler är basen i hälso- och sjukvården. Till divisionen hör även sjukvårdsrådgivningen, familjeläkarjourer, ungdomsmottagningar, mödravårdscentraler, asyl- och migranthälsa, beroendevård och hudmottagning. Våra patientlöften - alltid, nära, trygg - är stommen i vår verksamhet.
Arbrå Din hälsocentral bedriver primärvård med mottagningsarbete, barnavårdscentral (BVC) och rehabiliteringsverksamhet. På hälsocentralen arbetar tillsammans cirka 15 personer fördelade på läkare, medicinska sekreterare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor, psykosocial personal, arbetsterapeuter och fysioterapeuter.
Publiceringsdatum2017-01-17ArbetsuppgifterSom distriktsköterska kommer du att arbetar med hälso- och sjukvård för både barn och vuxna. Arbetet omfattar telefonrådgivning, mottagningsarbete med planerade och akuta besök, förbyggande hälsovård och hembesök.
Det ställs krav på självständigt arbete, ett gott bemötande, god samarbetsförmåga och professionellt ansvar.
Kvälls- och helgtjänstgöring kan förekomma.
KvalifikationerDu är legitimerad sjuksköterska med specialistsjuksköterskeexamen som distriktssköterska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom primärvården. Du är flexibel, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Körkort erfordras.
ÖVRIGT
Region Gävleborg är en proaktiv samhällsaktör med erfarenheter som sträcker sig över 150 år. Vi bidrar till att skapa välfärd och livskraft för våra invånare och sätter deras bästa i fokus genom vår historia, vår framtidstro och dagens arbete. Vår värdegrund är professionalism och ansvar, respekt och ödmjukhet samt öppenhet och ärlighet.
Vi erbjuder hög kvalificerad kompetens inom hälso- och sjukvård, regiontrafik, kulturutveckling, folkbildning och regional utveckling som tillsammans ökar attraktionskraften för vår region.
Vi ger människor goda förutsättningar för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Det gör oss till en modern och livskraftig aktör som är under ständig utveckling och som visar på en stark framtidstro.
Med cirka 6 650 medarbetare är vi regionens största arbetsgivare som driver samhällsutvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Välkommen till oss!
• ----------------------------------------------------------
Region Gävleborg använder sig av e-rekrytering.
Uppgifterna sparas enligt personuppgiftslagen (PUL) och du behöver inte fylla i dem igen om du ska söka ett jobb hos oss vid ett senare tillfälle. Däremot kan du enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill.
Alla dina ansökningar sparas under din egen inloggning på
www.offentligajobb.se där du även når ditt CV. Givetvis är det bara behörig personal som kan komma åt dina uppgifter.
Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-12
Ange följande referens när du ansöker: RS 2017/123
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnette Roseholt, Vårdenhetschef
anette.roseholt@regiongavleborg.se 0278-382 60
FöretagRegion Gävleborg, Division Primärvård
AdressRegion Gävleborg, Division Primärvård
Rektorsgatan 1
80188 Gävle
KontorsadressRektorsgatan 1 80188 Gävle
Jobbnummer 3266739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.